Flauwe moppen

Rozeke, een doodbraaf Kempens vrouwke, gaat er eens op haar eentje op uit.
Ze heeft een weekje Benidorm geboekt en wil er met volle teugen van de zon genieten.
Ze huurt een kamer in een gezellig hotelletje en ze gaat op het dakterras liggen zonnen.

De eerste dag houdt ze haar bikini nog aan, maar omdat ze er toch helemaal alleen ligt,doet ze die de tweede dag uit en legt ze zich helemaal bloot in de zon, op haar buik.
Maar na tien minuten hoort ze iemand de trap oplopen.
Ze bedekt zich snel met een handdoek.
Het is de hotelmanager.
'Excuseer, mevrouw, dit dakterras kan perfect gebruikt worden om te zonnebaden,
maar dat kan alleen maar als u een badpak of bikini draagt!'
'Maar wat is het probleem', zegt ze, 'niemand ziet me hier toch?'
'Niet helemaal', zegt de manager, 'u ligt op de koepel van de eetzaal'
 
Getrouwd met... een wielertoerist!!!

Een wielertoerist gaat samen met zijn vrouw naar de therapeut.
Ze zijn 50 jaar getrouwd. De sleur en de 'mot' zitten erin en ze gaan te langen leste naar een relatietherapeut.
Als de therapeut vraagt wat het probleem is, steekt de vrouw een tirade af, ze somt alle mogelijke problemen en ergernissen op die zich in al die jaren huwelijk hebben opgestapeld, en ze ratelt maar door en door!!!
Plots staat de therapeut op, zonder iets te zeggen, loopt hij om zijn bureau heen, rukt de dame de kleren van het lijf, slaat zijn armen om haar heen en bedrijft passioneel de liefde met haar!
De vrouw - haar mond eindelijk gesnoerd - ligt nadien stilletjes na hijgend in een volledig bevredigde roes op het bureau.
De therapeut draait zich dan naar de man en zegt: "dat is wat uw vrouw nodig heeft, minstens 3 keer per week"!!!
De man denkt even na, krabt zich achter z'n oor en antwoordt: "tja...'s maandags en 's woensdags kan ik haar wel brengen, maar op dinsdag, donderdag en vrijdag moet ik gaan fietsen"!!!
 
Terug
Bovenaan