Where the trailer lies: de grote trailerthread

Wordt vertoond in Cannes, de eerste reacties op het grootse werk van Francis Ford Coppola waren niet mals maar echte recensies komen de volgende dagen:
Ik ben toch 100% hyped hoor. Eigenlijk van mijn weinige echte must-sees voor dit jaar.
 
Ah de ECHTE trailer, ziet er goed uit.

Hopelijk vinden ze na Cannes toch distributie voor streaming op z'n minst.
Ik denk niet dat Coppola staat te springen voor streaming. Dat lijkt mij eerder nog ne hardcore cinema release kerel te zijn.
 
@Yo-Han Er zijn kleinere distributiedeals in een aantal Europese landen (te beginnen met Frankrijk) dus denk dat het uiteindelijk bij een art house PPV/VOD zal komen. Coppola wil voor streaming een erg hoge prijs maar zelfs een geldstrooier als Apple gaat zich daar niet aan wagen (met mogelijk een heleboel voorwaarden).

Grotere distributieketens zoals Sony en Universal waren niet happig op een vermeende eis van Coppola om zeker 100 miljoen aan advertising te spenderen. Wat hij "toegaf" voor de kleinere distributiehuizen in Europa is niet bekend, wss geen bedrag tegen 100 miljoen om het hier te gaan promoten.
 
Ah okay, had het ook gelezen, oa te duur voor een A24 of Fox Searchlight
Maar als het voor streaming ook een te hoge vraagprijs is ... Dat van die kleinere productiehuizen in EU had ik niet gelezen, we zien wel.
 
Interestingly, we understand these deals are for theatrical rights and that TV and VOD rights have been held back by Coppola’s team, potentially paving the way for a global streamer-type deal down the line. But that piece of the puzzle has yet to be set, and neither is the U.S. distributor.
Ik zou er persoonlijk niet te veel op inzetten dat een streamer geld over de balk gooit. Maar alles is mogelijk.
 

Ik zou er persoonlijk niet te veel op inzetten dat een streamer geld over de balk gooit. Maar alles is mogelijk.
Eender welke release is okay voor me. Zou een waste zijn met geen release, als de film de moeite is natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan