The First Descendant

Bunkerbudy

Well-known member
Platinum Trophy
tfd.png


release: 2 juli 2024
genre: action RPG, co-op
dev: Nexon Games

/!\ free-to-play

Koreaanse looter shooter.

Encouraged by her allies, Valby accepts her calling as a Descendant and prepares with her team for a sudden face-off against two monstrous Colossi threatening Ingris, their home.

Experience the fun of strategic boss fights through 4-player co-op and various unique characters, exciting gunplay, and looting. A variety of equipment is necessary for growth, and you can obtain them through clearing scenario missions within the game or in the World Missions where cooperation is crucial and battles with huge bosses.

 
Ik heb gisteren solo gespeeld tot en met de eerste big boss. En het stond mij wel aan.
Lag viel wel goed mee op de pc versie, behalve in de main hub (Albion).
Warframe/destiny vibes en ook wel een beetje Once human qua sfeer en menus.

Performantie ging wel alle kanten uit.
Gemiddeld 80 fps op ultra settings in 1440p maar met drops tot soms 30 fps wanneer ik een 10-tal mobs op mijn scherm had. (Geforce now 4080)
 
Ik ben er zelfs niet ingeraakt maar de performance zou inderdaad verschrikkelijk zijn.
Maarja, daar dient een beta voor. Hopelijk is het eindproduct wel in orde. Gratis game maar 't zou 70€ voor zo'n ultimate skin zijn:)
 
Die performance is dus zeker nog niks gefixt. Een dropje hier en daar kan geen kwaad. Maar ik zou wachten op een volgende patch om het een degelijke kans te geven.
 
Ik ben er zelfs niet ingeraakt maar de performance zou inderdaad verschrikkelijk zijn.
Maarja, daar dient een beta voor. Hopelijk is het eindproduct wel in orde. Gratis game maar 't zou 70€ voor zo'n ultimate skin zijn:)
Is toch geen beta?
Staat als release op steam en ik zie geen melding van beta/early acces?
 
Is inderdaad full release sinds gisteren... heb het hier al gedownload maar misschien toch nog maar even wachten?
 
Ah tiens, hier op PS5 noemt dit beta. Ofwel zat ik in een foute versie die ik nog had staan? Zal eens herinstalleren.
Ja dan moet het wel een stuk beter draaien natuurlijk:)
 
Terug
Bovenaan