Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Derrick Lewis heeft weer iemand K.O geklopt, dus ik ben content 😅
Die John Fury is echt een figuur, ik zou mij daar echt over schamen moest ik Tyson zijn :/

Perry heb ik zelfs gemist, doeme! Gaat die nu nie tegen Till vechten? (boksen)
 
't Is hier stil. Zaterdag Fury vs. Usyk (iemand de beelden gezien van de kopstoot van de vader van Fury aan één van de teamleden van Usyk?)
Diezelfde avond UFC Vegas 92 (Barboza één van m'n favoriete vechters :love: )

Perry weer gewonnen in BKFC en McGregor mede eigenaar van BKFC. Heel BKFC blijft toch iets speciaals hebben vind ik. Het ruwe. De grote damage. De manier van boksen. Love it.
Kan men deze wedstrijd(Fury vs Usyk)ergens live bekijken op tv?
 
(iemand de beelden gezien van de kopstoot van de vader van Fury aan één van de teamleden van Usyk?).
Hoe triest was dat. Een schriel mannetje van waarschijnlijk nog geen 20 jaar. En pa Fury die zichzelf een bloedneus geeft door de kopstoot :rofl:

De card voor UFC Manchester begint er ook wel echt goed uit te zien. Moest ik niet op reis zijn, zou ik zeker overwegen om te gaan.
 
Ik ben dat eens van plan geweest om naar ufc London te gaan, maar 1: was direct uitverkocht en 2: kwam belachelijk duur uit met verblijf en ticket etc, spijtig want wil dat toch nog eens meemaken zo een event
 
Als "Once in a lifetime" wil ik dat ook wel eens doen. Maar het moet inderdaad een beetje schappelijk blijven qua prijzen
 
Ik denk enkel via dazn maar dan moet je al 25 euro betalen precies. Denk dat ik op zoek ga naar een stream. Start uur vind ik ook maar moeilijk terug. Rond 00u-01u vannacht?
 
Voor mij Mohammed Ali de allerbeste ooit en dat zal een tijdje zo blijven. Da laat nie weg dat Usyk en vooral Fury dikke carrières bijeen hebben gebokst en dat het sowieso ne kamp van grote champs zal worden 👊
 
Iemand een stream? Ik vind het schandalig dat ge betaald voor de sportkanalen en dat ge dit nog extra moet betalen. Vuile criminelen.
 
Is het de eerste maal dat de heren tegen elkaar vechten?
Lekker wachten op de wedstrijd, moeten we naar een 3de rangs performer in een kubus liggen kijken. :fingerguns_r:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan