Prime Amazon Prime

Vreemd, wanneer ik de film Comedy queen opzoek, krijg ik als resultaat dat hij enkel via Amazon Prime te zien is. Maar op die site vind ik hem dan niet terug. Wisselt het aanbod qua films snel af?
 
Kan iemand nog Star Trek Lower Decks zien? Dit wordt toch géén paramount + e ;(
st.png

bij mij drie seizoenen
 
Mja, dat is wel voor meer series. Waarschijnlijk zitten de rechten bij vtm, streams of een andere lokale speler.

Dat begint mij wel serieus mijn voeten uit te steken. Was juist goed bezig met chicago med en boem seizoen 7 en seizoen 8 zijn niet beschikbaar in uw regio... grrrrrrr
 
Stargate Universe seizoen 2 is ook gratis beschikbaar. Het eerste seizoen is wss door exclusiviteitsrechten niet te bekijken.
 
Laatst bewerkt:
De prijs van Prime is een steal, en er staan leuke dingen tussen maar wat een ramp is die interface toch...🤮

Ik heb Netflix, Disney+, Streamz en Apple+ maar Prime spant toch de kroon op dit gebied.
Ja, en dat ze dan ook nog eens de huur en koop opties niet apart hebben gehouden helpt helemaal niet.
Noch het feit dat de verschillende beschikbare talen door elkaar lopen.
 
Outer Range. Kreeg wat mixed reviews, maar vond die super. De setting in Wyoming, de sfeer, de muziek, het verhaal, de acteerprestaties, met Josh Brolin en Imogen Poots :love2:. Na elke aflevering reddit afschuimen en de theorieën lezen... Gelukkig renewed voor een 2e seizoen in 2024.

"Dark maar met cowboys" wordt ook wel gezegd.
 
De prijs van Prime is een steal, en er staan leuke dingen tussen maar wat een ramp is die interface toch...🤮

Ik heb Netflix, Disney+, Streamz en Apple+ maar Prime spant toch de kroon op dit gebied.
Het zou gratis kunnen zijn, en ik zal er nog steeds niet naar omkijken. Zonder twijfel de meest bedroevende interface.
 
Terug
Bovenaan