Play4 Blind gekocht 2024

Bon, dat homokoppel heeft dus een sekskamer met dubbele douche gevraagd. Waarom in hemelsnaam zit er anders een dubbel bed in :oink:
Ik begin mij ook vragen te stellen bij het doel van de toneelruimte 🙃

Dat dubbel bed stond er al in, die douche hebben ze er idd bij gestoken.
 
Bon, dat homokoppel heeft dus een sekskamer met dubbele douche gevraagd. Waarom in hemelsnaam zit er anders een dubbel bed in :oink:
Ik begin mij ook vragen te stellen bij het doel van de toneelruimte 🙃

Ja dat stond waarschijnlijk in hun geheim verlanglijstje dat niet voor de camera mog besproken worden: een sekskamer en een toneelseksruimte. :sarcastic:
 
Ik had gewoon die badkamer beneden gelaten. Dit is toch superonhandig in de toekomst met kinderen? 1 badkamer met een dubbelbed in, waarvoor je door de dressing moet.

Ook de bureauruimte is volledig open zonder mogelijkheid om je van geluid af te schermen.

Ik acht de kans groot dat ze dit te koop zetten eens ze concreet stappen voor een kind beginnen te ondernemen.
 
't is gewoon de "starterswoning" waar Kinga hun van overtuigd heeft he.
ik vond die half-blauwe muur overal toch ook niet echt een voorbeeld van stijl, tbh.
 
Inderdaad vreemde keuzes daar in Heule... Hebben die trouwens geen TV?

Benieuwd wat ze gaan doen met dat huis voor het gezinnetje in Wetteren. Zonder de geliefde oprit en te weinig kamers?
 
dat van die oprit is relatief he. ze hadden een oprit of garage gevraagd, en ik dacht een garagepoort gezien te hebben.
maar ik denk idd ook wel dat ze daar een huis gekocht hebben dat niet aan de eisen van de klant voldoet.

maar goed: we hebben eigenlijk niks gezien he.
 
Terug
Bovenaan