De beerput van het internet

Is het daadwerkelijk zo dat koeien tegenwoordig (melkkoeien) nauwelijks nog buitenmogen omwille van de CO2 uitstoot? En is het bij biomelk geen vereiste dat koeien buiten grazen?
Ik wou namelijk ook geen eieren van legbatterijkippen maar van een gezonde uitloop! Dieren verdienen gelukkig te zijn tijdens hun leven en het is natuurlijk ook veel beter dat een koe vers gras kan eten en dit zelf kan afkauwen. Dit breng de koe tot rust.
Mensen die voorstander zijn dat de hedendaagse koe gans zijn leven in een superdeluxe megastal moet doorbrengen dan stel ik voor dat zij eens hetzelfde doen: namelijk nooit eens in het zonnetje kunnen lopen, een gans leven binnen, en dan nog beweren dat deze koeien gelukkiger zijn?!
Wat een wereld is dit eigenlijk?
Het is begin lente en er is nog geen enkele koe te zien in de weiden. Ik reed vandaag door de velden tot Aartrijke, geen enkele koe!!
Als dit werkelijk zo is dat de Europese unie boeren begint te verplichten dure CO2 zuiveringsinstalaties te verplichten en ophokplicht dan begin ik meer en meer de protesten te begrijpen van de boeren, want het wordt hier werkelijk een dicatuur en de Vlaming, die slikt zo goed als alles.

Ook een mooie. "Is het zo dat....RANT RANT RANT"

Daar reageren dan mensen serieus op dat koeien voornamelijk op stal blijven door het natte weer en zelfs als de stallen openstaan ze liever binnenblijven bij het weer van de voorbije weken, waarna er gewoon een rant terugkomt genre "blijf zelf maar eens binnenzitten al die tijd daar zijn geen studies voor nodig!!!"

De compleet idiote verwarring tussen CO2-uitstoot (broeikasgas, klimaatverandering) en NH3 (ammoniak, stikstofuitstoot) krijg je er gratis bij!
 
De lokale ge zijt van-groep:



Prachtig.
Oproepen tot een protest tegen de Mainstream Media, er op de koop toe in slagen om een afkorting te gebruiken die kant noch wal raakt- op een platform dat meer mainstream -met de cijfers die de traditionele media tegenwoordig halen zijn ze meer niche dan wat anders- is dan die zogezegde Mainstream Media... Il faut le faire.
 
Oproepen tot een protest tegen de Mainstream Media, er op de koop toe in slagen om een afkorting te gebruiken die kant noch wal raakt- op een platform dat meer mainstream -met de cijfers die de traditionele media tegenwoordig halen zijn ze meer niche dan wat anders- is dan die zogezegde Mainstream Media... Il faut le faire.
Na 4x deze zin te lezen, begrijp ik ze bijna.
 
Boot vaart tegen brug.
De boot werd stuurloos na een paar power failures (camerabeelden zijn op internet te vinden), dus dit is een ongeluk.
En toch zijn er weer personen (groeperingen?) die alles (bewust) in vraag gaan stellen. Wat zag ik al voorbijkomen:
"Was het geen terreurdaad? De kapitein was een Oekraïner. Het schip voer recht naar die pijler, geen toeval. Wat er in die containers zat mag niet geweten zijn."

Ook onderstaande foto komt hier en daar boven water en is reeds debunked
 
Boot vaart tegen brug.
De boot werd stuurloos na een paar power failures (camerabeelden zijn op internet te vinden), dus dit is een ongeluk.
En toch zijn er weer personen (groeperingen?) die alles (bewust) in vraag gaan stellen. Wat zag ik al voorbijkomen:
"Was het geen terreurdaad? De kapitein was een Oekraïner. Het schip voer recht naar die pijler, geen toeval. Wat er in die containers zat mag niet geweten zijn."

Ook onderstaande foto komt hier en daar boven water en is reeds debunked

Moet op de duur toch gewoon vermoeiend zijn om overal een complot achter te zien?

Zulke mensen gaan hun eigen bestaan op de duur nog linken aan "het complot" van "hen".
 
Moet op de duur toch gewoon vermoeiend zijn om overal een complot achter te zien?

Zulke mensen gaan hun eigen bestaan op de duur nog linken aan "het complot" van "hen".
Wat complot ?

 
Iemand post een nogal over the top commentaar over hoe hij altijd gecontroleerd wordt bij de self-scan van de Albert Heijn. Nuja ik ken die persoon en ziet er ook gewoon beetje vreemd uit.

Dan dacht er iemand, hier ga ik op reageren. Hold my beer.

Ik ga altijd afrekenen in de rij met een mens van vlees en bloed.
En het liefst van al nog met cash geld.
Ik haat dat zelfscan-gedoe.
Ik ben dikwijls verstrooit en oftewel scan ik iets dubbel en teveel of ik vergeet het gewoon door onachtzaamheid.
En inderdaad, het lijkt als op mijn hoofd getatoeëerd staat dat ik verdachte nr 1 ben van deze consumptie/segregatie -maatschappij to be.
Dan wordt je nog eens belachelijk gemaakt voor alle andere mensen als je een fout hebt begaan.
Laat ze verdomme eens zelf hun handelswaren scannen !
Wij zijn de consumenten , de klanten , de koningen.
Maar die leuze is blijkbaar ergens kwijtgeraakt tussen winst en gewin.
De Cassiers en caissières zijn blijkbaar uit het oog verloren dat die constante vernieuwing en automatisering hen hun jobs zal kosten.
De 4 th industrial revolution van sieg heil zwijn Klaus Swabstick & co.
Op alles Qr-codes plakken zodat ze bepaalde mensen kunnen uitsluiten uit de maatschappij.
We zijn het ondertussen al bijna gewoon geworden in deze opkomende weffers-dictatuur.
Cash verbannen om nog meer controle te krijgen via hun CBDC .
Dan gaan we nog dingen meemaken waar jullie rare ogen van gaan trekken.
Ineens kan je die lekkere rookworst niet meer kopen waar je zin in had want je deugdertjes -krediet staat niet genoeg in groen en je hebt teveel op grote co2 voet geleefd deze week door een autotrip aan te durven buiten je 15 minuten zone .
Je wordt afgestraft voor je onzedige gedrag van buiten de lijntjes te kleuren van de nieuwe Weffers-dictatuur.
Al hun ingevoerde regelnevenarijen zijn enkel bedoeld voor het plebs /het gepeupel.
Zij (de zionistische Cabal) hebben natuurlijk alle voorrechten zoals in de predictieve programmatuur van de film van Orwell (Animal farm)
Some animals have more right then others…
Maar hey , de wappies die werden weggezet als complotdenkers hebben jullie enkel trachten te verwittigen uit morele overwegingen.
En het begon inderdaad met een automatische zelfscan-kassa en de nodige Qr-codes.
Waar het eindigen zal kan niemand echt voorspellen .
We tried to warn you …
Drop the Mike , peace out 🎤🎬🙏🏻🌿
 
Iemand post een nogal over the top commentaar over hoe hij altijd gecontroleerd wordt bij de self-scan van de Albert Heijn. Nuja ik ken die persoon en ziet er ook gewoon beetje vreemd uit.

Dan dacht er iemand, hier ga ik op reageren. Hold my beer.
Pies out
 
Reactie op Facebookpost van HLN/Nieuwsblad (kan het mij niet meer herinneren) over die 16 jarige die door gesloten slagbomen is gefietst en onder de trein zat: "Hoop dat ze die ouders een fikse boete sturen, zodat de maatschappij niet voor de kost moet opdraaien!!!"

Daar zitten die zeker op te wachten nadat ze net een kind zijn verloren :unsure:
 
De lokale 'Ge zijt van...' groep.
Iemand deelt een bericht van een moeder waarvan recent de zoon is gestorven, en een plekje zoekt voor zijn kat.
Reactie van een marginaal mens, en het lijkt nog een echt profiel en geen trol: 'Erg dat ge die kat niet houdt, is toch een deel van uw zoon' :oink::oink:
 
Promofoto's van Masterchef (Play 4) op FB. Een van de foto's toont Olga Leyers in de keuken. Een van de commentaren: "Amai dat had ik niet verwacht, zo plat!".

Het ding met sociale media is: het is geen toog waar je vulgaire praat beperkt blijft tot 2 of 3 maten aan diezelfde toog.
 
De voortdurende stijging van de gemiddelden loopt bijna samen met de uitfasering van gelode benzine in de jaren '70.

Toeval? Trek zelf maar je conclusies en slaap rustig verder. :feelsgood:

Ga weg met uw theorieën...
De voorbije 2-3 jaar hoort ge niets anders dan dat het PLOTS regent. En dat nadat iedereen massaal gevaccineerd werd? 1+1 = 2 he! (Althans, dat laatste proberen "ze" ons toch wijs te maken maar wie zegt dat dat waar is?)
 
Terug
Bovenaan