De buren van BeyondGaming

Of gewoon aan beheerder vragen of je in de WhatsApp groep van de straat kan bijgevoegd worden... Wij zitten in zo'n BIN omwille van de veiligheid/inbraken die hier soms de ronde doen.

Leer je instant de buren wel kennen hoor.
Hier is er ook sinds enkele weken een burengroep, omwille van het straatfeestje. (dus geen BIN)
Straatfeestje is voorbij en nu wordt er een vergelijkende studie gedaan van wie de meeste druiven geoogst heeft dit jaar, en wat ze er mee doen. (vooral jong gepensioeneerden)
 
Hier is er ook sinds enkele weken een burengroep, omwille van het straatfeestje. (dus geen BIN)
Straatfeestje is voorbij en nu wordt er een vergelijkende studie gedaan van wie de meeste druiven geoogst heeft dit jaar, en wat ze er mee doen. (vooral jong gepensioeneerden)
Deze al vergeten: ZIE EENS ONZE BANANENBOOM, WAT EEN SCHOON EXOTISCHE TUINTJES IN STRAATNAAM'

Groep staat op mute nu tot volgende jaar :unsure:
 
Rondlopen in bebloed schort. Bebloede kettingzaag laten rondslingeren. Doffe schreeuwen laten afspelen.

M'n buren klagen NOOIT. Of ik nu m'n wagen midden de straat zet of 's nachts muziek speel. Allemaal super flinke mensen.

Ik klaag sinds kort ook niet meer op mijn ene buur als ie z'n gras op zondag wil afrijden.

FRpVU28XsAIcOUc.jpg
 
Stad Sint-Niklaas

Het was +-7j. geleden een ietwat toffe buurt, maar nu al lang niet meer.
Veel scholen dicht in de buurt, enorm veel lawaai komt daarvan.
Veel inwijkelingen, allemaal met een hoop problemen.
Park concerten, andere activiteiten aldaar, telkens met een hoop ergernissen. Sommige buren hebben liever al dat lawaai gedoe weg, maar dat is ijdele hoop. Net als ik verhuizen is de enigste optie, gaat moeilijker natuurlijk als het je eigendom is.
'S nachts veel lawaai, voorbij razende patserbakken met knalpot terreur-achtige toestanden.
Tijdens de weekend nachten veel zatte mensen die soms zingen, of al kruipend hun woonst trachten te bereiken.
Een aantal straten verder zijn er 3 nachtwinkels die al goed verdient zullen hebben.

100% akkoord, hoe snel St Niklaas aan het marginaliseren is, is echt te zot voor woorden
 
Crazy in da coconut :unsure:

Nieuwe achterbuurvrouw sinds een paar jaar. Nu is er met de regen een lekkage geweest, er stak een lege bus sillicone in haar afvoer waardoor er water in haar keuken is gekomen. Nu komt ze ons beschuldigen dat wij dat vanuit onze hof in haar dakgoot gemikt hebben :unsure:

Nb: Onlangs hebben ze dakwerken uitgevoerd bij haar eigen buurvrouw. Maar wij zijn de dader hoor :laugh:
 
Terug
Bovenaan