Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Die Peter die in het centrum van Brugge woont heeft geen identiteitspapieren. Hoe kan dat? Want die is toch duidelijk hier geboren en is als aannemer aan de slag geweest. Hoe kunt ge dan zonder documenten vallen?
Die is handel aan het drijven, maar heeft het omgezeild door niet te werken met euro's maar met een andere valuta :D

Dat is gewoon iemand die zich bezig houdt met vrijwilligerswerk imho, maar dan zonder uitkering.
Goed voor België en compenseert eens leuk tov die vrouw met haar 4 kinderen die zogezegd al 10 jaar depressief is.
 
Voor de eerste keer afgezet en ben ook niet meer van plan om te kijken. Trekt echt op niks meer.
 
Buh, daar zijn mensen gewoon met huizen. Met een hoop huisdieren,...

Maar deze mensen leven echt niet in armoede. Dat hele concept is op de schop. Die kerel met die twee paarden, dat was bijvoorbeeld overleven.
 
2 paarden?!? Dat waren wel de ladies he

Ik hoor 'm nog steeds LAAAAAADIEEEEEES roepen :rofl:
The horror!

Bedankt, Evert!
694
 
Nog nooit zo'n parasiet gezien gisteren:
- uitkering burnout (zag er na 9 jaar toch redelijk gelukkig uit)
- 3 maal kindergeld
- alimentatie van de man wegens gescheiden
- 2/3 van huis betaald door de mama en de papa

dat die nog op televisie haar verhaal durft vertellen, snap ik echt niet hoor
wat zou die vrouw doen zonder uitkeringen en zonder mama & papa? inderdaad ja, gewoon gaan werken zoals iedereen

Blijkbaar is het doel om zangeres te worden...

Aan het fragment van De Tafel Van Gert representief is... Gaat het heel moeilijk worden.
 
Blijkbaar is het doel om zangeres te worden...

Aan het fragment van De Tafel Van Gert representief is... Gaat het heel moeilijk worden.
Met haar kort zomer kleedje en heel de tijd maar lonken naar Gert. Mediageil tot en met. Zou er niet van verschieten dat op een dag die daar zal zitten als tafelspringster.
 
Snap ook niet wat die in dat programma doen. Die hebben een eigen zaak, een woning met aardige tuin en veranda, en normale auto.
Begrijp ik ook compleet niet.
Dan kan ik ook in dat programma.

Die is handel aan het drijven, maar heeft het omgezeild door niet te werken met euro's maar met een andere valuta :D

Dat is gewoon iemand die zich bezig houdt met vrijwilligerswerk imho, maar dan zonder uitkering.
Goed voor België en compenseert eens leuk tov die vrouw met haar 4 kinderen die zogezegd al 10 jaar depressief is.

Ik snap nog altijd niet echt goed hoe dat werkt.
Die krijgt "eco's" denk ik dat het noemt. En dan? Wat doet hij daar dan zelf mee? Hoe komen die mensen aan die "eco's"?

Snap ook niet hoe ge 'zonder papieren' kunt geraken.

Hoe komt die aan eten? Aan die fiets? Allemaal cadeau?

Met haar kort zomer kleedje en heel de tijd maar lonken naar Gert. Mediageil tot en met. Zou er niet van verschieten dat op een dag die daar zal zitten als tafelspringster.
Echt compleet niet mijn type persoon...
 
Ik snap nog altijd niet echt goed hoe dat werkt.
Die krijgt "eco's" denk ik dat het noemt. En dan? Wat doet hij daar dan zelf mee? Hoe komen die mensen aan die "eco's"?

Snap ook niet hoe ge 'zonder papieren' kunt geraken.

Hoe komt die aan eten? Aan die fiets? Allemaal cadeau?


Echt compleet niet mijn type persoon...
Hebben ze toch uitgelegd dacht ik . Ben gene vaste kijker maar heb dat wel meegepakt .
Ze geraken aan die eco’s door rommel binnen te brengen en dan geeft hij daar een waarde aan eco’s voor die ze dan terug bij hem kunnen opsouperen aan andere rommel . (Vb was dat oudje met die paraplu’s )
Hij heeft zelfs de waarde waar die eco’s in Euro’s mee overeen stemmen vermeld in die aflevering (dacht 10 eco =€7,5 )

Die fiets zal gevonden zijn of binnen gebracht of inderdaad geschonken …zijn eten zal hem ook wel gesponsorde krijgen en hij zegt zelf ook nog dat er mensen zijn die hem geld schenken omdat ze solidair willen zijn en hem steunen.
Dat gebouw mag hem ook gratis gebruiken …
 
Met haar kort zomer kleedje en heel de tijd maar lonken naar Gert. Mediageil tot en met. Zou er niet van verschieten dat op een dag die daar zal zitten als tafelspringster.
Maar dan verliest ze haar uitkering, dus dat gaat ze niet doen

ik wist trouwens niet dat er voor zulke mensen speciale 'supermarkten' bestonden waar je tandpasta kan kopen voor €0,20
 
Hebben ze toch uitgelegd dacht ik . Ben gene vaste kijker maar heb dat wel meegepakt .
Ze geraken aan die eco’s door rommel binnen te brengen en dan geeft hij daar een waarde aan eco’s voor die ze dan terug bij hem kunnen opsouperen aan andere rommel . (Vb was dat oudje met die paraplu’s )
Hij heeft zelfs de waarde waar die eco’s in Euro’s mee overeen stemmen vermeld in die aflevering (dacht 10 eco =€7,5 )

Die fiets zal gevonden zijn of binnen gebracht of inderdaad geschonken …zijn eten zal hem ook wel gesponsorde krijgen en hij zegt zelf ook nog dat er mensen zijn die hem geld schenken omdat ze solidair willen zijn en hem steunen.
Dat gebouw mag hem ook gratis gebruiken …
Wij noemen dat: "werken in de kringwinkel"

Die man kan perfect zelfstandige worden, pand huren, en exact dezelfde business runnen. Maar dan met euro's. Zijn leven zou niet zoveel verschillen met dat van vandaag.
 
Maar dan verliest ze haar uitkering, dus dat gaat ze niet doen

ik wist trouwens niet dat er voor zulke mensen speciale 'supermarkten' bestonden waar je tandpasta kan kopen voor €0,20
Zei ze niet dat ze nu al iets met life coaching deed? Dat zal ze ook wel niet gratis doen.
 
Maar dan verliest ze haar uitkering, dus dat gaat ze niet doen
Niet helemaal, wie op invaliditeit staat, mag met toestemming van de adviserend arts (beperkt) bijverdienen.

ik wist trouwens niet dat er voor zulke mensen speciale 'supermarkten' bestonden waar je tandpasta kan kopen voor €0,20
Ik heb het elders ook al gezien, maar weet niet meer waar:
Zorgen voor mama?
Astrid en Natalia back to reality?
Het leven zoals het is - OCMW?
...

Sociale kruidenier noemt dat.
 
Terug
Bovenaan