Nineshots
Well-known member
Porsche doet normaal geen kortingen.Porsche Macan 4 Electric als de korting wat meezit om in de optielijst te kunnen duiken.
Dat gezegd zijnde, de Macan en Q8 e-tron zouden op mijn shortlist staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Porsche doet normaal geen kortingen.Porsche Macan 4 Electric als de korting wat meezit om in de optielijst te kunnen duiken.
Porsche doet normaal geen kortingen.
Dat gezegd zijnde, de Macan en Q8 e-tron zouden op mijn shortlist staan.
waar ergens? ken er wel een paar highspeedAan de manier waarop de oprit afgezet wss ben ik zeker van niet
Nio ET5 Touring (en de batterij kopen), ID.7 Tourer GTX, i5 Touring.Stel nu dat je maximum €90k kapot hebt te gooien tegen een EV.
Welke zouden jullie dan kopen?
De particulieren krijgen daar subsidies voor. Zo proberen ze om enigszins nog wat laad infra te bekomen zonder er zelf megaveel in te mketen investeren.Ik ben hier in de Walen wat heen en weer aan het gaan en de helft zijn semi publieke palen op gesloten opritten
Ik vind die echt iets hebben, maar veel te groot. Ik heb het sowieso niet voor SUVs.EV9 niet vergeten !
Ik heb er ondertussen een kleine 1500km mee gereden. Rijbereik met 100% charge: 512 (normal mode) à 528km (eco mode).
verbruik: rond de 20.2 à 22. Een uitschieter gehad van 25, maar dat was toen het megawarm was en had de airco op "vollenbak" staan. Ik vind het zeer aangenaam rijden, en verschiet er elke keer van hoe snel dat gevaarte in beweging komt. In stand sport rij ik nooit, maar daar heb je een acceleratie van "amai mijne frak". Het is toch nog altijd een auto van 2,6ton.
Eergisteren was in de buurt van Wellin. Dus ik dacht de Ionity daar eens te gebruiken. Je hebt er daar 6 van 475kw. Het was er druk. Ik heb 3x geprobeerd, met mijn chargemap pass. Elke keer kwam er op "payment authorized" en dan startte hij en stopte direct, met melding "charge limit reached: 35%" of zo iets, maar die 35% was hoeveel ik had, en mijn limiet stond ingesteld op 80%. Dus niet kunnen laden. Op chargemap payments zie ik nu 3x 0€ staan.. Geen idee waaraan dat kan liggen dat het niet gewerkt heeft. Buiten chargemap heb ik nog een freshmile pass in bestelling staan, en heb hier een luminus druppel liggen om te activeren. Voor Duitsland ga ik Maingau pass nog aanvragen.
Ik heb Shell, plugsurfing en freshmile.Ik hoor goede verhalen over Shell en Total kan dat? Met groot bereik?
Met winter of zomerbanden? Vooral autosnelweg of eerder 70/90 ?verbruik: rond de 20.2 à 22.
Naast wat is genoemd zeker ook Eflux checken. Meestal bij de goedkoopste en grote dekking. Je kan ook eens https://www.chargeprice.app/ checken voor de plekken waar je "vaak" moet laden.Ik wil een oplaadkaart, maar zonder abonnement. Waarom? De laatste 18 maanden nog nooit moeten opladen, altijd thuis. Maar het zal maar eens gebeuren zeker dat je niet meer thuis geraakt...
Ik hoor goede verhalen over Shell en Total kan dat? Met groot bereik?
Van Shell Recharge heb ik de app, iets zegt mij dat die combinatie niet slecht is.
9:45 op de 1000km, zelfde als een Y LR in gelijkaardige temperaturen.Bjorn Nylandt test op dit ogenblik een ID.4 4Motion met de nieuwe motor.
Met de eerste versie van de ID.4 (rwd) haalde hij net geen 300 km bij 120 km/h, nu is dat met 4wd 346 km. Ja, er is een klein temperatuursverschil tussen beide tests, maar een 4wd is in theorie altijd minder zuinig...
ID.4 heeft nu ook een flink hogere laadsnelheid, en legt de 1000km nu 50 min sneller af dan tijdens eerdere tests.
Ik vind dat best wel een indrukwekkende vooruitgang
Wat ook opvalt: range van die wagen is dezelfde als voor een Model Y LR, hij doet ook exact even lang over 1000 km
Ik heb de indruk dat Tesla steeds meer zijn voorsprong aan 't verliezen is op sommige concurrenten. En ik zie ook geen groot prijsverschil...
Vandaag meegereden met een i5. Ik vind de afwerking wel OK (beter dan in mijn F11), geluidsisolatie uitstekend. Alleen die strip van de sfeerverlichting ziet er wat goedkoop uit.
En een kofferklep zonder motor vind ik ook eigenaardig.
4 Motion is nieuwe motor, en die is iets krachtiger ook.9:45 op de 1000km, zelfde als een Y LR in gelijkaardige temperaturen.
Heeft de 4motion de nieuwe motor? Heeft hetzelfde aantal pk’s als de nieuwe motor maar het komt uit 4wd ipv rwd?
De 4motion heeft toch 2 motoren? Die dan samen evenveel pk hebben als een single motor ID7, dan is die nieuwe detuned in de 4motion versie bij de ID4?4 Motion is nieuwe motor, en die is iets krachtiger ook.
Inderdaad, ze willen bij volvo teveel doen met de ex90.De EX90 had er al lang moeten zijn voor de EX30 maar is uitgesteld door software problemen.
Vind de Polestar 3 een veel mooiere wagen dan de EX90 en onderhuids zijn ze exact het zelfde.