Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Var is echt een grap 😅🤣 sterling gewoon omver gelopen, var says no... kan niet veel.duidelijker imo...

Chelsea 0-0 Bournemouth​

10: NO PENALTY CHELSEA! Sterling looks to be fouled as he brings the ball down - but Anthony Taylor waves away the claims...
There's a VAR check... no penalty!!
Hmm... Semenyo looked to have tripped Sterling from behind there.
Taylor already receiving his usual unfriendly welcome from the Chelsea fans.
 
Toch een beetje vreemde timing nee? Ze waren de laatste tijd toch pakken beter aan het spelen. Laatste maanden geloof ik enkel verloren van Arsenal in de PL en City in de FA Cup (waar ze nog eens de arbitrage tegen hadden).

Leek me toch dat je daarop kon verder bouwen? Nu kan je weer vanaf 0 beginnen.
 
Ik vermoed dat deze beslissing al ff genomen was en dat zijn opvolger al klaarstaat... Amorim? De resultaten waren de laatste tijd idd veel beter maar Poch is gewoon geen winnaar, tactisch ook niet zo sterk.

Edit : ofja nog vergeten de zerbi
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat deze beslissing al ff genomen was en dat zijn opvolger al klaarstaat... Amorim? De resultaten waren de laatste tijd idd veel beter maar Poch is gewoon geen winnaar, tactisch ook niet zo sterk.

Edit : ofja nog vergeten de zerbi
Of onze vriend TT
 
Toch een vreemde keuze. Chelsea was de laatste matchen echt op dreef en de spelers leken ook achter de coach te staan.
Wellicht is de opvolger al beslist: De Zerbi, Amorim, Tuchel, Potter, Kompany?
 
Heel vreemde keuze want je gaat hem niet door een betere coach vervangen.. Had ook de indruk dat het eindelijk wat op de rails begon te komen voor hem bij Chelsea.

Maar Chelsea will be Chelsea veronderstel ik.
 
Heel vreemde keuze want je gaat hem niet door een betere coach vervangen.. Had ook de indruk dat het eindelijk wat op de rails begon te komen voor hem bij Chelsea.

Maar Chelsea will be Chelsea veronderstel ik.
Van wat ik gelezen heb wou Pochettino naar het schijnt meer inspraak, in de transfers dan vermoed ik? Chelsea wilde daar niet in meegaan en zijn ze vervolgens in onderling overleg uit elkaar gegaan.
 
Terug
Bovenaan