Eurovision Song Contest 2024

Even op deze comment. De moderators beginnen zich hier echt buiten proportie te gedragen. En maar alles censureren wat niet binnen hun mening valt.
Inderdaad.

Ik zie niet in wat er zo offensief of trollerig was aan dat Comment over de “big five”.
Ik heb er al andere zien passeren (ook van moderators).
 
Even op deze comment. De moderators beginnen zich hier echt buiten proportie te gedragen. En maar alles censureren wat niet binnen hun mening valt.

Inderdaad.

Ik zie niet in wat er zo offensief of trollerig was aan dat Comment over de “big five”.
Ik heb er al andere zien passeren (ook van moderators).
Hebben jullie een bron die bevestigt dat enkel de big 5 live heeft gezongen en de rest playback was? Want dan zijn er veel studio versies met valse noten.
 
Inderdaad.

Ik zie niet in wat er zo offensief of trollerig was aan dat Comment over de “big five”.
Ik heb er al andere zien passeren (ook van moderators).
Ik vind dit oprecht een leuk forum, maar over bepaalde zaken moet ge u kunnen overzetten.
 
Hebben jullie een bron die bevestigt dat enkel de big 5 live heeft gezongen en de rest playback was? Want dan zijn er veel studio versies met valse noten.

Ik denk niet dat die comment een troll was, ik denk dat dat een oprechte indruk was gerelateerd aan dit beetje info:
Een nieuwigheid dit jaar: landen uit de Big Five mogen ook live optreden in de halve finale. Op die manier krijgen ze ook de nodige aandacht bij de kijker.

Dus waarschijnlijk vooral een foute interpretatie hierop gebaseerd. Maar dat kan dan evengoed gewoon besproken worden ipv er een troll warning op te zetten lijkt me? :)
 
Laatst bewerkt:
Het optreden van Joost Klein was eigenlijk teleurstellend.
Hij leek de hele tijd buiten adem en sprak sommige woorden amper uit , jammer want was nochtans van plan om op hem te stemmen. (afgaande op de videoclip)

(Niet dat onze Belgische kandidaat beter was)
 
Het optreden van Joost Klein was eigenlijk teleurstellend.
Hij leek de hele tijd buiten adem en sprak sommige woorden amper uit , jammer want was nochtans van plan om op hem te stemmen. (afgaande op de videoclip)

(Niet dat onze Belgische kandidaat beter was)
Dat was toch grotendeels playback ook?
 
Het optreden van Joost Klein was eigenlijk teleurstellend.
Hij leek de hele tijd buiten adem en sprak sommige woorden amper uit , jammer want was nochtans van plan om op hem te stemmen. (afgaande op de videoclip)

(Niet dat onze Belgische kandidaat beter was)
Ik had gehoord dat het ongezien zou zijn als optreden, maar het leek mij toch maar heel gewoon? Hij kreeg lof als ging hij daar alles heruitvinden maar ik zag het toch niet, tenzij het hoofdoptreden helemaal anders zou zijn?
 
Ik denk niet dat die comment een troll was, ik denk dat dat een oprechte indruk was gerelateerd aan dit beetje info:


Dus waarschijnlijk vooral een foute interpretatie hierop gebaseerd. Maar dat kan dan evengoed gewoon besproken worden ipv er een troll warning op te zetten lijkt me? :)
Akkoord, ik had te snel de disclaimer erop gezet. Deze is weer weggehaald en de poster heeft een verontschuldiging ontvangen.
 
'We Will rave'. Als 90's adept best wel tof, alhoewel 'Ice MC (think about the way)' wel eens op bezoek zou kunnen komen ;)
 
Het gedeelte playback was goed, het gedeelte live trok op niets.
Het is dan ook eerder een "influencer" dan een zanger.
Of entertainer op een podium.. Optreden van lowlands 2023 zou ik gerust wel eens live willen meemaken haha. Lijkt me wel een zeer oprechte gast: cf. het laatste nummer die gans die tent ontroert.
 
Nederland ligt eruit. Jammer want hij was 1 van de favorieten.
Ben wel benieuwd wat hij zou misdaan hebben en als de diskwalificatie niet te streng is vs de feiten.
 
Dan zie ik Kroatië of Israël winnen.
Estland of Noorwegen mogen ook winnen, maar dat is dan mijn persoonlijke voorkeur.
Van de andere landen kan ik geen lied of refrein herinneren, dat zegt al veel.
 
Wat ik best epic vond was dat na 12 jaar afwezigheid Turkije plots op het podium stond met Sertab Erener die haar schitterend winnend nummer uit 2003 nog eens bracht. En voor de oplettendend, samen op het podium met Griekenland.

Voorbode voor terugkeer van Turkije?
 
Terug
Bovenaan