Je glimlach van vandaag

Brief "kieswet" in de bus.
Ik ben blij.
Hij was niet voor mij, de postbode was gemist.

Sorry overbuurjongen die denk ik net 18 is geworden.
 
Ik was aan het twijfelen: gras maaien of niet. Zo op een feestdag eigenlijk niet toegelaten hier. Van een kan van de buren heb ik letterlijk al gehoord: "doe het gewoon mij kan het niets schelen", de andere kant niet zeker. Begint de goede man gewoon zelf met een slijpschijf te werken.



Beslist dus.
 
Ik was aan het twijfelen: gras maaien of niet. Zo op een feestdag eigenlijk niet toegelaten hier. Van een kan van de buren heb ik letterlijk al gehoord: "doe het gewoon mij kan het niets schelen", de andere kant niet zeker. Begint de goede man gewoon zelf met een slijpschijf te werken.



Beslist dus.
Ja nee he, wat hebt ge beslist? Zo veel mogelijkheden...
 
Ik was aan het twijfelen: gras maaien of niet. Zo op een feestdag eigenlijk niet toegelaten hier. Van een kan van de buren heb ik letterlijk al gehoord: "doe het gewoon mij kan het niets schelen", de andere kant niet zeker. Begint de goede man gewoon zelf met een slijpschijf te werken.



Beslist dus.
Dus die zit met een slijpschijf achter u omdat ge nog maar dacht om uw gras te maaien.
 
kwas ook aant twijfelen gisteren, tussen 10u en 12u is hier toegelaten.
dan toch een stukske gedaan van 11u30 tot 12u.
kwam er ene buur precies toevallig voorbij om eens te komen kijken.
haha, er is nu dus 30 procent gemaaid.
subiet nog eens aan beginnen.
vandaag is geen feestdag toch?
 
kwas ook aant twijfelen gisteren, tussen 10u en 12u is hier toegelaten.
dan toch een stukske gedaan van 11u30 tot 12u.
kwam er ene buur precies toevallig voorbij om eens te komen kijken.
haha, er is nu dus 30 procent gemaaid.
subiet nog eens aan beginnen.
vandaag is geen feestdag toch?
Nee, een brugdag voor velen maar geen feestdag.
 
Ik heb geen grasplein maar chapeau dat men daar nog rekening mee houdt.
Hier rondom mij is het een ander verhaal zulle, hier rijd men precies enkel op zondag en in de avonden hun grasplein af.
Gelukkig allemaal mensen met niet teveel tuin, dus tis gelukkig geen uren aan een stuk. :)
 
Mijn buren hun kinderen. Heel schattig, maar vooral de zoon van een jaar of 2 is echt geweldig. Is enorm gefascineerd door grasmaaiers, dus als zijn vader of ik het gras maaien komt hij er heel de tijd naast lopen.

Buren langs de andere kant hebben zonet een robotmaaier gekocht, en de kleine zit al 2 uur non-stop naar de robotmaaier te staren :laugh:
 
Seffes BK in mijn keel gaan schuiven. Ne louisiana grill aub, en nog een master angus bacon. En wa nuggets. En friet ook. Jaja.
 
Terug
Bovenaan