Werk Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Vannacht wakker geschoten omwille van een bepaalde deadline die ik uit het oog was verloren.
Die zal er morgen ook wel nog zijn.
Vraag eens aan je huisarts om iets voor te schrijven om een deftige nachtrust te hebben, dat gaat jou op elk gebied goed doen. Je gaat die deadline wel halen hoor, en wat als je dat niet doet? Wie zijn probleem is dat dan eigenlijk?
Maar jij, je vrouw, je kinderen, .. Die gaan er vooral veel aan hebben. Met de nadruk op JIJ. Macske, zorg nu eens voor jezelf en laat die onnozelaar van een baas een zijn problemen zelf oplossen.
 
Ben me al aan het beklagen dat ik me aangemeld heb om de curus die vandaag begon te volgen ipv die in juni. Mooi weer en werken op een vrije dag -_-
 
2 dagen recup ?
Hah, nee. Meer een kwestie van we hebben die certificaties nodig voor de zomer en als we alle twee out zijn in juni gaat dat miserie met zich meebrengen. Het was mijn eigen idee.

En aangezien ik de kinderen nu toch niet heb maakt het eigenlijk niet uit, maar nu dat ik hier effectief zit steekt het even. Ik klaag maar uiteindelijk valt het wel mee :p
 
Hah, nee. Meer een kwestie van we hebben die certificaties nodig voor de zomer en als we alle twee out zijn in juni gaat dat miserie met zich meebrengen. Het was mijn eigen idee.

En aangezien ik de kinderen nu toch niet heb maakt het eigenlijk niet uit, maar nu dat ik hier effectief zit steekt het even. Ik klaag maar uiteindelijk valt het wel mee :p
->

 
En gewoon terzijde hebben recup, noch overuren, noch vaste uren, noch "vast liggend aantal verlof dagen"

Is allemaal in de categorie flexibiliteit komt van beide kanten
 
Terug
Bovenaan