Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

:unsure:

zaIxb3q.png
 
Hoe het stamboomtechnisch in elkaar zit, weet ik niet. Maar volgens mij gaat dat wel over een andere D.

"Hans D., de ex-partner van Annie De Poortere, is aangehouden door de onderzoeksrechter."
Edit: "Jo, de zoon van Annie De Poortere en Hans D. wenste voorlopig niet te reageren." Dus ja, andere D. Anders zat HLN in nauwe schoentjes.
 
haaaaa, ok. Maar dan moeten ze niet schrijven dat het zijn zoon is hé... als het de kleine is van haar zus. (alhoewel, dat verklaart dan mss de moord weer wel, affaire met de zus)
 
haaaaa, ok. Maar dan moeten ze niet schrijven dat het zijn zoon is hé... als het de kleine is van haar zus. (alhoewel, dat verklaart dan mss de moord weer wel, affaire met de zus)
Ik dénk dat ze dat ook niet schrijven :D Volgens mij wil de zoon, Jo, niks zeggen, maar heeft Christophe wél een statement gedaan.
Zal best nog wel een klus geweest zijn, ineens alle artikels van 30 jaar oud moeten anonimiseren.
 

voor de meeste gevallen is het sinds dit jaar 30 jaar, maar voor sommige gevallen is er geen verjaring meer mogelijk (bvb iets als Hans van Temsche, Bende van Nijvel, Kim de Gelder)
 
Als die Hans D. dus in 2009 vlak voor zijn verhuis al de botten van zijn "verdwenen" vrouw had opgegraven uit de tuin van zijn buurman en ze ergens anders verstopt (bijvoorbeeld in een nabijgelegen bos) dan had hij de perfecte moord gepleegd. Want zelfs hadden ze dan nog die botten gevonden dan kon men nog aannemen dat ze een natuurlijke dood zou gestorven zijn en dan was hij er volledig mee weggekomen. De botten laten liggen in bewoonbaar gebied was echter duidelijk niet het beste plan.
 
Laatst bewerkt:
Beeld u in, 30 jaar rondlopen alsof er niets gebeurd is.
Mogelijks scenario nummer 100: Tenzij het eigenlijk in praktijk zoonlief is die moeder vermoord heeft na zwaar huishoudelijk geweld? In dat geval kan ik mij het juist heel goed inbeelden dat de vader probleemloos 30 jaar lang het potje heeft kunnen toe dekken.

Anyways ik denk dat we kunnen blijven gissen en 'jurist en rechter' spelen echter we kunnen beter het gerecht zijn werk laten doen.
 
Ik heb een redelijk zwaar motorongeval gehad aan het begin van april. Nu kom ik er plots achter dat met mijn zakelijke bankkaart vanalle transacties gedaan zijn terwijl ik in het ziekenhuis lag. Bobbejaanland onderandere, moeilijk met een gebroken voet.

Het enige moment waar die bankkaart uit mijn portefuille is kunnen gaan, is toen ik praktisch ko op de grond lag.

Hoe laag moet je als mens zijn om op zo een moment iemand zijn bankkaart te stelen...ik snap het echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een redelijk zwaar motorongeval gehad aan het begin van april. Nu kom ik er plots achter dat met mijn zakelijke bankkaart vanalle transacties gedaan zijn terwijl ik in het ziekenhuis lag. Bobbejaanland onderandere, moeilijk met een gebroken voet.

Het enige moment waar die bankkaart uit mijn portefuille is kunnen gaan, is toen ik praktisch ko op de grond lag.

Hoe laag moet je als mens zijn om op zo een moment iemand zijn bankkaart te stelen...ik snap het echt niet.
In principe zal je na het blokkeren van je bankkaart alles kunnen terugvorderen uitgezonderd de eerste 150€ dacht ik?
(Vandaar ook dat je normaal gezien max 3*50€ via contactloos kan betalen)

Of dit in praktijk vlotjes gaat weet ik zo nog niet (ivm de bewijslast)

En wat met de gelden die zijn verdwenen voordat de rekening geblokkeerd kon worden?

Maar inderdaad, wie doet zoiets? :frown: En hebben ze dan ook uw pincode? Of is er maar max 3x een bedrag van de rekening gegaan?
 
Terug
Bovenaan