Action PC PS4 XBOX Monster Hunter World

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
mhw5.png


release: 26 januari 2018
genre: action RPG
dev: Capcom

Monster Hunter 5.

Take on the role of a hunter venturing into a new continent where you track down and slay ferocious beasts in heart-pounding battles. Strategically use the surrounding environment including terrain, vegetation and wildlife to your advantage in battle or become hindered by the hazards they present.

Team up with up to three other hunters and cooperate to take down any threat. With flexible new online drop-in functionality, you can start your quests solo and simply hail for assistance from the worldwide group during quests when your targets are too daunting to take on single-handedly.

 
Wat een necro van deze thread. Laat het mij op @Koonut en Humble Bundle steken :unsure:.

Ondertussen een aantal uren ver en een paar succesvolle hunts gedaan. Net de Pukei-Pukei neer. Maar man, wat geeft dit een voldoening. Als je eerst de Pukei-Pukei tegenkomt, krijg je echt het gevoel “dit lukt nooit” en uiteindelijk is het zo’n ontlading als hij neergaat (of zelfs al wanneer je plots zijn staart afhakt).
Yes, ik ben fan en ben vertrokken!
 
Ik heb al 478 keer gezegd, "kom, rond eens af, tijd voor een ander spel".
En ik blijf maar spelen.
Ondertussen een aantal uren ver en een paar succesvolle hunts gedaan. Net de Pukei-Pukei neer. Maar man, wat geeft dit een voldoening.
Oh wacht maar tot ge Mr. Pickles tegenkomt. Of Jay Leno. Heerlijke cast aan monsters te ontdekken.

Stillaan bij mijn meeste gespeelde games ooit.
Vanaf de muziek en het hoofdmenu verschijnen is het al genieten. Geen grote "graphics whore" maar het level design(Coral Highlands!) en al het detail in de verschillende monsters en hun enorme productie aan animaties doen me nog steeds terugkeren. Enkel nog de laatste 3 kloefers neer te halen. Alatreon, Fatalis en ATV. Paar weken geleden een 5tal builds per wapen/armor gemaakt om de guiding lands verder te trekken eind deze zomer.. als we het zolang volhouden.
Wat een necro van deze thread. Laat het mij op @Koonut en Humble Bundle steken :unsure:.
Met plezier :D

Voor de geïnteresseerden:
Rise heeft een goede demo die beide games wel ietwat vertegenwoordigen.
 
Moet ook nog altijd dit terug op nemen, ik ben nog niet eens door de story geraakt van de base game :S
 
Curieus eigenlijk hoe van een van de grootste games (qua multiplayer) van de afgelopen jaren hier een thread heeft met één pagina. Veel uren indertijd ingestoken met kameraden indertijd.
 
Release van Iceborne was nog justekes 9lives zeker? Zal daarom wel zijn.
Dik spijt da'k zo laat met de serie ben begonnen. Ooit de eerste PSP versie gespeeld en na 5minuten afgekeurd.

Nog aan't twijfelen om een Switch en GU in huis te halen voor de laatste ol skool Monster Hunter online ervaring, gezien Nintendo de 3DS en WiiU servers gemold heeft. Maar nu al te weinig tijd om te spelen.

En langs ene kant ook niet volledig "burned out" staan tegen dat Wilds uitkomt :p
 
Curieus eigenlijk hoe van een van de grootste games (qua multiplayer) van de afgelopen jaren hier een thread heeft met één pagina. Veel uren indertijd ingestoken met kameraden indertijd.

release was idd tijdens 9lives periode, daar was een grotere topic
is ondertussen ook al 6 jaar sinds release, maar vind deze wel beter dan mh rise die is uitgekomen. hopelijk is worlds ook terug een knaller
 
Terug
Bovenaan