One time onenightstand

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
Das een lastigere vraag want je kent quasi niemand van je echte favorite one night stands he.

Weet ik veel of Beyonce, Jennifer Aniston, Salma Hayek, ... een geweldig kutkarakter hebben of niet.

Als één van die geen kutkarakter heeft dan één van die he.
 
Das een lastigere vraag want je kent quasi niemand van je echte favorite one night stands he.

Weet ik veel of Beyonce, Jennifer Aniston, Salma Hayek, ... een geweldig kutkarakter hebben of niet.

Als één van die geen kutkarakter heeft dan één van die he.
Ik denk echt dat Salma en Jennifer een leuk karakter hebben. Beyonce lijkt mij een stuck up bitch.
 
Ik denk echt dat Salma en Jennifer een leuk karakter hebben. Beyonce lijkt mij een stuck up bitch.
Beyoncé lijkt mij eerder een heel verlegen iemand ook al kan ze zo een grote show geven op het podium. Je ziet dat ze zich rap heel ongemakkelijk voelt als ze onder het volk is aan haar ongemakkelijke lach dat ze dan opzet. Ik had daar al op gelet en denk dat ik het onlangs ook ergens gelezen heb.
 
Megan Montaner. Madam komt ni op Belgische tv (Spaanse actrice) maar howla powla. Daar wil ik wel mijn Spaans mee oefenen
 
Chance dat ik van 't straat ben nu Stéphanie van De Mol niet meer op TV komt of dat ging niet goedkomen. Kan die geen carrière in de media beginnen?
 
Terug
Bovenaan