Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd naar de toekomst van Fanatec. Jammer dat het zo verlopen is bij Fanatec, ze zijn slachtoffer geworden van hun eigen succes.
Ik zag uw shakers, CSL DD en V3 pedalen al te koop staan ivm upgrades.Vandaag mijn pedalen gemod met de eerder benoemde methode.
Als die Simmagic beter is als dit, dan sta je er goed op.
Ik ben hiermee meer dan tevreden. Zo tevreden dat ik dit ook eens op mijn stoel getest heb en meteen een extra set besteld.
Stoel: Engine, RPM, Shift enz
Pedalen, ABS, TC enz..
180€ voor pedalen en stoel DIY mod.
Ik heb hier op het forum direct gepost dan hun black friday strategie een ramp ging zijn qua logistiek. Je moet geen CEO zijn om dat in te zien, dus daar heeft hij wel een grove fout gemaaktVoor zowel klanten (supply en support) als Fanatec zelf lijkt mij dat geen slechte zaak. En voor Corsair ook niet: Fanatec lijn is en blijft toch een fantastische reeks producten. Voor Jackermeier zelf lijkt mij dat wel minder. Die zal dan wel volledig buitengewerkt worden en als ik lees over 70miljoen debts dan zal hem toch niet te veel meer krijgen voor het bedrijf dat hij in 25jaar zover gebracht heeft. Maar laatste jaren waren er voor hem te veel aan.
Zeg wel. Ik rij zelfs niet eens met manueel schakelen aan het stuur, laat staan met een versnellingspook. En mijn stuur ingesteld op 540 graden omdat ik er anders geen weg mee kan in de hairpins.Ik heb gisteren EA WRC gekocht, man man, hoe dat die mannen het irl doen blijft toch echt ongelofelijk. Wel zalig eens je in de flow bent.
Sidenote: hoe doen jullie dat trouwens in hairpins bij ACC bvb (pakweg de T1 op Monza, of chicane en La Source op Spa)? Ik moet mijn armen daar echt absurd verwringen om die bocht gepakt te krijgen...Zeg wel. Ik rij zelfs niet eens met manueel schakelen aan het stuur, laat staan met een versnellingspook. En mijn stuur ingesteld op 540 graden omdat ik er anders geen weg mee kan in de hairpins.
Daar heb ik niet echt last van. Gewoon traag genoeg erdoor gaan. Meestal draai ik maar mijn stuur 180 graden en is genoeg.Sidenote: hoe doen jullie dat trouwens in hairpins bij ACC bvb (pakweg de T1 op Monza, of chicane en La Source op Spa)? Ik moet mijn armen daar echt absurd verwringen om die bocht gepakt te krijgen...
Trail braken en zien dat je brake bias goed staat. Met teveel front bias heb je een safe setup, maar krijg je weinig rotatie onder het remmen. Meestal zijn de defaults setups aan de safe kant.Sidenote: hoe doen jullie dat trouwens in hairpins bij ACC bvb (pakweg de T1 op Monza, of chicane en La Source op Spa)? Ik moet mijn armen daar echt absurd verwringen om die bocht gepakt te krijgen...
Probeer eens Long Beach met een GT3 (en wellicht ook met andere wagens). Turn 11, laatste bocht is geschift. Daar moet ik m'n onderste hand loslaten en verder overdraaien tot het max met m'n linkerhand. In het echt hetzelfde btw:Veel verder dan 2/8 en 3/9 geraak je toch ook niet, want dan moet je overpakken. En dat gaat bij GT3/4 sturen helemaal niet.