Trailer voor Bad Boys: Ride or Die van Adil & Bilall

De belangrijkste officiële trailer van Bad Boys: Ride or Die, de vierde film in de Bad Boys-franchise na het succes van Bad Boys for Life uit 2020, is onthuld. Deze sequel, geregisseerd door Adil El Arbi en Bilall Fallah, belooft opnieuw een actievol avontuur te worden.

Will Smith en Martin Lawrence keren terug als 's werelds favoriete Bad Boys, de cast bestaat verder uit Vanessa Hudgens, Alexander Ludwig, Paola Núñez, DJ Khaled en Jacob Scipio die hun eerdere rollen opnemen. Terwijl nieuwe gezichten zoals Tasha Smith, Eric Dane, Ioan Gruffudd, Rhea Seehorn en Joyner Lucas zich aansluiten bij de cast.

Deze keer nemen de Bad Boys het op tegen een ongekende uitdaging terwijl ze op de vlucht slaan door de straten van Miami. Bad Boys: Ride or Die is vanaf 5 juni in de bioscoopzalen te zien.

 
Laatst bewerkt:
't is te hopen dat Martin Lawrence zijn acteerwerk beter is in deze dan de vorige want daar had ik echt het gevoel dat hij tegen zijn zin aan het meespelen was. Misschien moet 'm wat afvallen... krijgt hij een beetje meer energie.
Gelukkig is Will is nog steeds de bad boy Will die we gewoon zijn (y)
 
't is te hopen dat Martin Lawrence zijn acteerwerk beter is in deze dan de vorige want daar had ik echt het gevoel dat hij tegen zijn zin aan het meespelen was. Misschien moet 'm wat afvallen... krijgt hij een beetje meer energie.
Gelukkig is Will is nog steeds de bad boy Will die we gewoon zijn (y)
Vond ik ook wel. Heeft precies een beroerte gehad. Die praat nu ook zo heel eigenaardig.
 
De vorige was verschrikkelijk. HIer zit niemand op te wachten.

Verschrikkelijk is een groot woord maar het had net iets meer mogen zijn. Op zich vond ik de vorige Bad Boys film best knap geschoten maar naar het einde toe viel de film als een kaartenhuisje in elkaar. Los van dat blijft het toch bewonderenswaardig dat twee heren, de ene afkomstig uit Edegem en de andere afkomstig uit Vilvoorde dit op hun CV hebben staan.

Los van dat hou ik meer van de kleinere films die ze de afgelopen jaren hebben gemaakt waaronder Black & Rebel. Het eerste deel in de Bad Boys franchise zal men helaas nooit kunnen overtreffen.
 
Terug
Bovenaan