Welke game heb je laatst gekocht?

Metro Exodus staat aan 4,49€ in de ps-store. Wel nog geen idee wanneer ik deze ga spelen 😂 maar omdat ik er al even aan denk om deze reeks eens een kans te geven mocht ik deze niet laten liggen.
Hiermee wel een grote twijfel gecreëerd of ik de andere 2 ook nog (zou moeten) kopen...
 
Metro Exodus staat aan 4,49€ in de ps-store. Wel nog geen idee wanneer ik deze ga spelen 😂 maar omdat ik er al even aan denk om deze reeks eens een kans te geven mocht ik deze niet laten liggen.
Hiermee wel een grote twijfel gecreëerd of ik de andere 2 ook nog (zou moeten) kopen...
Metro Saga Bundle is 9eu op ps momenteel. Dan heb je meteen de volledige reeks.
 
Die ecocheques voor tweedehands-games is toch een van de beste moves van de afgelopen jaren van gamemania. Maakt dat ik er toch 2x/jaar eens ben of ook altijd hun site check voor als ik een 'nieuw' console game ga aankopen. De periode daarvoor eigenlijk nooit
En dan binnen de 14 dagen terug brengen en iets nieuws kopen met de bon
 
Ik zeg toch niet dat je ze meer dan 1 keer moet terug brengen? Maar je kan met uw ecocheques iets used kopen en dat dan terug brengen en iets nieuws kopen. Doe ik altijd
Ik zeg het alleen maar omdat ze daar in de winkels snel iets over zeggen :)
Het is bij mij zelf al geweigerd geweest, ook al was het legit een ruil omdat ik het spel al had.

Maar dat was wel in een GM met een zeer ambetant ventje... lag mss meer aan de persoon dan aan de regels.
 
Ik zeg het alleen maar omdat ze daar in de winkels snel iets over zeggen :)
Het is bij mij zelf al geweigerd geweest, ook al was het legit een ruil omdat ik het spel al had.

Maar dat was wel in een GM met een zeer ambetant ventje... lag mss meer aan de persoon dan aan de regels.
Heb er helaas 6 jaar gewerkt dus ik weet het spijtig genoeg
 
Monster Hunter Rise/Sunbreak
17eur op Fanatical. Kon ik niet meer laten liggen.

Akka Arrh

Was nog eens mijn jaarlijkse potjes Space Giraffe aan het spelen. Die 1-100 levels in 1 trek achievement is denk ik de enige reden dat ik nog een 360 heb klaarstaan. Het is al effe geleden da'k nog eens boven level 80 ben geraakt. Het zit er niet meer in vrees ik.

Als altijd volg ik het dan op met het meer "chilled out" Gridrunner en de rest van Minter zijn oeuvre en besefte plots dat ik deze titel nog niet had. Kijk toch wel naar The Jeff Minter Story deze maand. Een echte arcade auteur.
 
Dragon's Dogma 2 op Fanatical en er zat nog een mystery game key ook bij op steam wat uiteindelijk Internet Cafe Simulator is geworden. :laugh:
 
Geen game, maar een maandje PS+ Extra. Zo kan ik eens een aantal games proberen/spelen.
Vanavond al begonnen met Sea of Stars (die anders € 35 kost).
 
Backpack battles

Weer zo een verslavend indie game :)

Autobattler waar je allerlei voorwerpen moet organiseren in een rugzak, en op die manier ook synergies kan maken van items waarna je autobattled tegen andere spelers.
 
Grandblue fantasy gekocht dit weekend omdat het eindelijk speelbaar is over Geforce now en campaign voor 75% al doorspeeld.
Ik ben geen anime liefhebber maar spel zit wel lekker in elkaar.
En op veel momenten met mijn mond open boss battles zitten aanschouwen, met alles op hoogste details.

Een easy RPG die toch genoeg boeit om met bezig te zijn, veel opvolgende actie, niet super veel blablabla.
En altijd gevoel dat je progress maakt.

Alleen een beetje aan de korte kant als ik zie hoe snel ik vooruit ga.
 
Laatst bewerkt:
Steamsales weer begonnen(wanneer zijn het eigenlijk geen sales..)

Lumines Remastered
The Jeff Minter Story: Llamasoft + Atari
En dan nog Tomb Raider 4-5-6.
 
Steamsales:
Halo Master Chief Collection
Assassins creed
Assassins creed 2 revelations
Assassins creed 2 brotherhood
Assassins creed origin
Assassins creed Odyssey
Uncharted Legacy of Thieves Collection
Undertale
Civ VI
Saints Row 2
Saints Row 3
Saints Row 4
 
Townscaper op Steam. Er is geen doel, geen missie, geen endgame, je plaatst gewoon blokjes op een blanco canvas met onregelmatig rooster, en via een rule-based logica kleven de bouwelementen zichzelf aan elkaar en vormen zo gebouwen, gangen, poorten, wijken, tuinen & pleinen.

Kost geen drol, en ik heb me in geen jaren zo geamuseerd op de PC.

F6Wrg1m.png


BYv1PpK.png


VcUGc0l.png
 
Terug
Bovenaan