Welke goede daad heb jij vandaag verricht?

Mijn vrouw heeft zo een soortgelijk katje "gered". Ze was gaan shoppen en in het terugkomen ziet ze een bruin hoopje modder-achtig op de baan liggen. De moment dat ze er bijna bij is ziet ze dat het een katje is. Ze is gestopt en heeft hem meegenomen. Dat lag ook aan zo'n soortgelijke boerderij met soortgelijk boerke waar trump over spreekt. 9/10 gewoon vanop het erf de straat op gegooid. Nog een zeer jong beestje, zwaar ondervoed, prut in de ogen, beestjes over het hele lijf en wat nog allemaal. Nog met bij de veearts van wacht geweest en dan hebben we mogen oefenen voor als er ooit kinderen kwamen: met een flesje vervangende moedermelk geven, dat aantal keer per nacht. 1 die de fles gaf, en de andere ondertussen dat beestje krabben omdat het zot werd van dat ongedierte in zijn vel. Dat is er doorgekomen, dat is dan naar mijn schoonouders gegaan en heeft daar nog goed een jaar een goed leven gehad. Geobsedeerd van eten dat die was, niet normaal. Die werd wild als hem eten zag. En dan kwam hem potje pitta salade uitlekken om pas te realiseren als hem het heel uitgelekt was: tiens dat was precies pikant. En dan een hele kom water naar binnen te spelen.
Hij is uiteindelijk een aantal dagen van huis weggeweest en toen hij terug thuisgekomen is had hem een gebroken achterpoot, gebroken heup, staart was niets goed meer aan, en geen gevoel meer over de blaas waardoor hem urine lekte en ook weer niet meer zelfstandig zou kunnen plassen. De veearts vermoed dat hij ergens opgesloten gezeten gaat hebben, gevonden geweest en met een zware staaf paar kloppen gehad heeft.
 
2 mensen van onderaanneming die voor telenet nieuwe kabels aan het installeren zijn (bovengronds), net elk een fris blikje frisdrank gegeven.

Met die rollen kabels zeulen, en de lift in kruipen..... niet te onderschatten denk ik.
 
Al een hele tijd geleden ondertussen maar volgende 2 zaken come to mind:
- Zag een mama eend met haar zwerm kleintjes hele tijd toertjes maken op het voetpad. Passeerde met ons dochter van toen 1 jaar oud ongeveer en was eerder van de opzet om eens eendjes van dichtbij te kunnen tonen aan onze dochter. Toen keek ik in de riool en zat er daar toch wel een klein eendje in vast. Ding opengetrokken, hand eringestoken, eendje opgevangen en teruggezet bij de rest.
- Er was eens een parasol van een horecazaak op de drukke Antwerpsesteenweg gewaaid. Iedereen passeert gewoon. Even mijn auto geparkeerd en dat ding van de baan gehaald en teruggezet.
 
Was wel vorige week gebeurd:
- bij Kruidvat gezien dat een ouder vrouwtje niet wist hoe de zelfscan werkte en de (vluchtige) uitleg niet begreep van iemand die had gewinkeld. Het vrouwke geholpen met scannen, spullen in de tas en helpen afrekenen.
 
Was wel vorige week gebeurd:
- bij Kruidvat gezien dat een ouder vrouwtje niet wist hoe de zelfscan werkte en de (vluchtige) uitleg niet begreep van iemand die had gewinkeld. Het vrouwke geholpen met scannen, spullen in de tas en helpen afrekenen.
Raad voor haar, schepsnoep nemen, dat kan je zelf niet wegen/afrekenen.
 
Deze ochtend naar het einde van een ritje met de fiets, passeer ik een straat waar aan de kant een man stond om hulp te vragen.
Er was een oudere dame gevallen met haar rollator. Dus eerst voorzichtig gekeken en gevraagd "nergens pijn of breuken?"
Na een negatief antwoord de dame in kwestie rechtop geholpen, ze was duidelijk van slag.
Ik vroeg zeker nog drie keer of ze ergens pijn had, "neen" zei ze. Ver moest ze niet meer, dus maar eventjes haar in de gaten gehouden.
 
De overburen (bejaard koppel van 85 en 84) geholpen zodat ze productie etc. van hun zonnepanelen in de app weer kunnen volgen. Recent waren ze van internetprovider veranderd zodat ook hun wifinetwerk was veranderd en die omvormer dus geen verbinding meer had. Eventjes moeten zoeken om het te kunnen instellen maar werkt weer goed nu.
Ze hadden al gebeld voor een installateur maar ging nog even duren en zou wel wat meer kosten anders.
 
sinds kort vraag ik aan mijn vrouw om al het vlees dat niet opgegeten worden in de keuken op haar werk,
niet meer in de vuilbak te gooien, maar mee te nemen naar huis.
Ik doe het dan de daags nadien mee naar mijn werk, snij het in stukken, om de katten hier naast ons op t werk, te voeden.

12 stuks astemblieft, dagelijks te voeden :p

zie ze smullen :) :)
 
Tickets gekocht om een kasteel te bezoeken.

Maar de Tickets werden niet afgestempeld

Bij buitenkomst ze gewoon weg gegeven aan 2 random toeristen. Die waren reuzeblij natuurlijk.

Robin hood level up again.
 
sinds kort vraag ik aan mijn vrouw om al het vlees dat niet opgegeten worden in de keuken op haar werk,
niet meer in de vuilbak te gooien, maar mee te nemen naar huis.
Ik doe het dan de daags nadien mee naar mijn werk, snij het in stukken, om de katten hier naast ons op t werk, te voeden.

12 stuks astemblieft, dagelijks te voeden :p

zie ze smullen :) :)
Ik denk niet dat zwerfkatten eten geven een goede daad is eigenlijk :p
 
Zopas het geluk gehad aan de nooduitgang zitjes op het vliegtuig te mogen zitten.

Een uiterst knappe stewardess kwam mij de instructies uiteen doen.
Op het einde vroeg ze of ik nog vragen had.
Ik zei. No. And you are beautifull.

Ze verslikte zich eens maar zei toch thank you.


Tis toch soms voordeel. Dat apart toegewezen stoelen krijgen als je niet bijbetaald. Want met mn vrouw erbij ging ik dat niet gedurfd hebben.

Blij dat mensje een complimentje te hebben gegeven. Die stewardessen kleden zicht ook steeds zo sexy. Met een strik rond hun nek... waarom eigenlijk. Om de mannen hun hoofd op het hol te brengen, zo hoog in die ijle lucht.
 
Zopas het geluk gehad aan de nooduitgang zitjes op het vliegtuig te mogen zitten.

Een uiterst knappe stewardess kwam mij de instructies uiteen doen.
Op het einde vroeg ze of ik nog vragen had.
Ik zei. No. And you are beautifull.

Ze verslikte zich eens maar zei toch thank you.


Tis toch soms voordeel. Dat apart toegewezen stoelen krijgen als je niet bijbetaald. Want met mn vrouw erbij ging ik dat niet gedurfd hebben.

Blij dat mensje een complimentje te hebben gegeven. Die stewardessen kleden zicht ook steeds zo sexy. Met een strik rond hun nek... waarom eigenlijk. Om de mannen hun hoofd op het hol te brengen, zo hoog in die ijle lucht.
Zijn jullie daarna nog even gestopt in de Mile High club?
 
Blij dat mensje een complimentje te hebben gegeven. Die stewardessen kleden zicht ook steeds zo sexy. Met een strik rond hun nek... waarom eigenlijk. Om de mannen hun hoofd op het hol te brengen, zo hoog in die ijle lucht.
Is gewoon dresscode van de maatschappij waarvoor ze werken …denk niet dat ze anders zo een strikje rond hunne nek zullen doen . Niks sexy aan is gewoon hunne overall . ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Zopas het geluk gehad aan de nooduitgang zitjes op het vliegtuig te mogen zitten.

Een uiterst knappe stewardess kwam mij de instructies uiteen doen.
Op het einde vroeg ze of ik nog vragen had.
Ik zei. No. And you are beautifull.

Ze verslikte zich eens maar zei toch thank you.


Tis toch soms voordeel. Dat apart toegewezen stoelen krijgen als je niet bijbetaald. Want met mn vrouw erbij ging ik dat niet gedurfd hebben.

Blij dat mensje een complimentje te hebben gegeven. Die stewardessen kleden zicht ook steeds zo sexy. Met een strik rond hun nek... waarom eigenlijk. Om de mannen hun hoofd op het hol te brengen, zo hoog in die ijle lucht.
Waarom geen compliment dat ze haar job goed doet.

Had je haar ook een compliment gegeven moest ze in uw ogen minder aantrekkelijke uitzien?
 
Zopas het geluk gehad aan de nooduitgang zitjes op het vliegtuig te mogen zitten.

Een uiterst knappe stewardess kwam mij de instructies uiteen doen.
Op het einde vroeg ze of ik nog vragen had.
Ik zei. No. And you are beautifull.

Ze verslikte zich eens maar zei toch thank you.


Tis toch soms voordeel. Dat apart toegewezen stoelen krijgen als je niet bijbetaald. Want met mn vrouw erbij ging ik dat niet gedurfd hebben.

Blij dat mensje een complimentje te hebben gegeven. Die stewardessen kleden zicht ook steeds zo sexy. Met een strik rond hun nek... waarom eigenlijk. Om de mannen hun hoofd op het hol te brengen, zo hoog in die ijle lucht.
Gij zijt toch wel ne snoeper.
 
Zopas het geluk gehad aan de nooduitgang zitjes op het vliegtuig te mogen zitten.

Een uiterst knappe stewardess kwam mij de instructies uiteen doen.
Op het einde vroeg ze of ik nog vragen had.
Ik zei. No. And you are beautifull.

Ze verslikte zich eens maar zei toch thank you.


Tis toch soms voordeel. Dat apart toegewezen stoelen krijgen als je niet bijbetaald. Want met mn vrouw erbij ging ik dat niet gedurfd hebben.

Blij dat mensje een complimentje te hebben gegeven. Die stewardessen kleden zicht ook steeds zo sexy. Met een strik rond hun nek... waarom eigenlijk. Om de mannen hun hoofd op het hol te brengen, zo hoog in die ijle lucht.
Ik zou je reactie wel eens willen zien als jij iets in de koffer van een klant moet heffen, en hij je een compliment geeft over je knappe billen. Goede daad...
 
wat een verzuurde comments toch weer... Iemand een complimentje geven over het uiterlijk , mag dat dan al niet meer?
(of is het omdat jullie er zelf nooit krijgen, dat jullie dat dan "ongepast " vinden?

Precies een woke forum aan het worden... Ben geen VB'er, maar als ik TVG bezig hoor dat dit een gevaar voor de maatschappij is, welnu ik snap hem eigenlijk wel. Ik kom het zelfs hier tegen.

En om op je vraag te antwoorden @Loser : Als dat een vrouw is die dat zou zeggen, uiteraard zou ik dat fijn vinden!
Het zou mij eerder echt zuur, en triestig lijken, moest je daar al commentaar op hebben, of dat niet fijn vinden (zoals jij nu toch weer laat uitschijnen).
 
wat een verzuurde comments toch weer... Iemand een complimentje geven over het uiterlijk , mag dat dan al niet meer?
(of is het omdat jullie er zelf nooit krijgen, dat jullie dat dan "ongepast " vinden?

Precies een woke forum aan het worden... Ben geen VB'er, maar als ik TVG bezig hoor dat dit een gevaar voor de maatschappij is, welnu ik snap hem eigenlijk wel. Ik kom het zelfs hier tegen.
Het punt is dat als ZIJ dat ongepast zou vinden ze er niks aan kan doen en gewoon moet knikken en glimlachen. Dus iemand in zo een positie plaatsen is niet echt proper.
 
Terug
Bovenaan