Aflevering 6: De stem van de mol, de molboekjes begraven... en wat is dat met die Wilhelmscream?

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    120
  • Opiniepeiling gesloten .
Bernard die weer alle dingen deed wat ik zou verwachten van een mol. Classic. En dan zit er nog altijd zo weinig volk op die man. wake up people

En toch een kleine flater om geen van de eerste twee personen een rood scherm te geven. Dan weet je gewoon dat de derde persoon er uit ligt omdat je anders geen spanning meer hebt.

Stel je voor persoon drie heeft een groen scherm
Geef je persoon vier ook een groen, dan weten we gewoon dat persoon vijf... dus persoon vier moet een rood scherm krijgen. Echt wie let er eigenlijk op op de redactie van dat programma? Voor mij was de spanningsboog WEG. jammer.
Not sure if serious or trolling ..
 
toch een kleine flater om geen van de eerste twee personen een rood scherm te geven. Dan weet je gewoon dat de derde persoon er uit ligt omdat je anders geen spanning meer hebt.

Stel je voor persoon drie heeft een groen scherm
Geef je persoon vier ook een groen, dan weten we gewoon dat persoon vijf... dus persoon vier moet een rood scherm krijgen. Echt wie let er eigenlijk op op de redactie van dat programma? Voor mij was de spanningsboog WEG. jammer.
Vroeger liet Gilles de kandidaten zelf kiezen wie als volgende aan de beurt wilde komen... Vond ik zelf ook wel spannender
 
Bernard die weer alle dingen deed wat ik zou verwachten van een mol. Classic. En dan zit er nog altijd zo weinig volk op die man. wake up people

En toch een kleine flater om geen van de eerste twee personen een rood scherm te geven. Dan weet je gewoon dat de derde persoon er uit ligt omdat je anders geen spanning meer hebt.

Stel je voor persoon drie heeft een groen scherm
Geef je persoon vier ook een groen, dan weten we gewoon dat persoon vijf... dus persoon vier moet een rood scherm krijgen. Echt wie let er eigenlijk op op de redactie van dat programma? Voor mij was de spanningsboog WEG. jammer.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat Gilles niet weet wie er afvalt bij het intypen van de namen.
 
Bernard die weer alle dingen deed wat ik zou verwachten van een mol. Classic. En dan zit er nog altijd zo weinig volk op die man. wake up people
dat is het hem juist. het zou bij Bernard alleen maar harder opvallen als ze hem in een mollen-kostuum steken.
zo'n mensen zitten er elk jaar bij, en die zijn het nooit.
 
Was dat vuur waar de molboekjes bovenhingen CGI? Dat leek zo fake om mijne tv.
 
Ik vind dat toch ook wel vreemd. Als je dat van iemand gaat overschrijven dan weet je toch wie die persoon verdenkt en welke acties hij of zij verdacht vond? No way dat ik zelf mijn boekje zou laten overschrijven hoor.

Ik vermoed dat ze gewoon eens overlopen wie waar zat bij welke proef tot nu toe? Anders weet ik het toch ook niet.
 
Ik vind dat toch ook wel vreemd. Als je dat van iemand gaat overschrijven dan weet je toch wie die persoon verdenkt en welke acties hij of zij verdacht vond? No way dat ik zelf mijn boekje zou laten overschrijven hoor.

Ik vermoed dat ze gewoon eens overlopen wie waar zat bij welke proef tot nu toe? Anders weet ik het toch ook niet.
Exactamundo
 
Terug
Bovenaan