Alan Wake II

Alan Wake 2

Ja, nu dat iedereen hem al digitaal heeft. Zijde vet met ne physical release... Meh, ik zal mss overwegen om de Xbox versie te kopen dan kan ik die console ook nog eens aanzetten. Staat al maanden stof te vangen sinds ik klaar ben met Forza Horizon.
Ja, ik speel geen games die geen physical release hebben. Ik zal altijd een aantal jaar wachten tot het ofwel toch nog komt, of de game op GP/PS+/PS Extra komt. In dit geval is het dus een jaartje wachten geweest op een fysieke release die ik dus nu wel zal kopen.

Ik heb tijd en geduld en als zij daar graag wat experimenteren met deze dingen of sommigen mensen kunnen foppen het twee keer te kopen, nja kijk, mij hebben ze niet liggen :p
 
ze zullen dit misschien uit financiële overwegingen gedaan hebben.

ik heb ook gewacht op de fysieke release, ik ben vrij zeker dat ik em goed ga vinden.
 
heb ook expres gewacht op een fysieke versie. Deel 1 vond ik indertijd op de 360 echt een top game. Heb me serieus moeten inhouden om deel 2 niet op release aan te schaffen. Jammer dat die CE een arm en een been kost, anders kwam die zeker binnen.
 
Ja, ik speel geen games die geen physical release hebben. Ik zal altijd een aantal jaar wachten tot het ofwel toch nog komt, of de game op GP/PS+/PS Extra komt. In dit geval is het dus een jaartje wachten geweest op een fysieke release die ik dus nu wel zal kopen.

Ik heb tijd en geduld en als zij daar graag wat experimenteren met deze dingen of sommigen mensen kunnen foppen het twee keer te kopen, nja kijk, mij hebben ze niet liggen :p
Ja en ik en geduld gaat nie goed samen lol
 
Blij dat deze eindelijk een physical release krijgt, dan kan ik het eindelijk spelen! Geen zin om € 70 te betalen voor de digitale versie
 
Terug
Bovenaan