Beker van België 2024-2025

Is dat enkel dat filmpje? Want die no paywall link werkt voor mij niet als daar ook een artikel achter zou staan. Ben benieuwd naar de hoge score die wij op Beerschot scoren.
Ik kan heel het artikel lezen maar ben abonnee. Toen ik het postte was het nog een gratis artikel maar ik moet je teleurstellen, er was geen beoordeling van jullie van biljartlaken omdat ze toen net de nieuwe grasmat aan het leggen waren.

Ik kan heel het artikel lezen maar ben abonnee. Toen ik het postte was het nog een gratis artikel maar ik moet je teleurstellen, er was geen beoordeling van jullie van biljartlaken omdat ze toen net de nieuwe grasmat aan het leggen waren.

Jammer, typisch "neutrale" pers. Iets positief over Beerschot schrijven vermijden ze als de pest.

Bekerfinale 4 mei ipv 1 mei, en speeldag 7 in de PO op 1 mei in plaats van 4 mei. Hopelijk geen Anderlecht-club dan op speeldag 7 :unsure:

Bekerfinale 4 mei ipv 1 mei, en speeldag 7 in de PO op 1 mei in plaats van 4 mei. Hopelijk geen Anderlecht-club dan op speeldag 7 :unsure:
Dat maakt niet uit. Bekerfinale zakken 25.000 mensen van beide teams af naar Brussel. Als competitiematch is, zijn dat maar een 800 fans van Brugge. Dat krijgen ze wel gemanaged.

Ik snap eigenlijk al niet waarom ze dat al niet van in het begin hadden gedaan. Als je op voorhand al weet dat je op die datum een te kort gaat hebben qua veiligheidsdiensten... Niet alleen Brugge-Anderlecht is een risicomatch hè, er zijn tal van potentiele risicomatchen en zeker als het gaat om een bekerfinale.

Ik snap eigenlijk al niet waarom ze dat al niet van in het begin hadden gedaan. Als je op voorhand al weet dat je op die datum een te kort gaat hebben qua veiligheidsdiensten... Niet alleen Brugge-Anderlecht is een risicomatch hè, er zijn tal van potentiele risicomatchen en zeker als het gaat om een bekerfinale.
Blijkbaar hebben ze liever genk, 't zal de eerste finale sinds 2001 dat ik niet live zal mee maken snifff

Blijkbaar hebben ze liever genk, 't zal de eerste finale sinds 2001 dat ik niet live zal mee maken snifff
Ik weet nog niet of ik ga kijken. Het is dan volle bak interclub, dus zal moeilijk zijn om iemand te vinden die op mijn kinderen kan passen. Zal last minute beslissing worden vrees ik.

Wat voor zever is dat nu weer, tickets voor club al uitverkocht :angry::angry::angry: hoe kan dat zelf al, dan moeten er toch mensen 2 tickets hebben per abonnement, wat een klucht is me dat wtf.

Ja, blijkbaar al was het wel maar bizar neergeschreven in de app. Nuja waarschijnlijk hebben de supportersclub in wave 1 al voor alle abonnementen gekocht die ze konden ( ze geraken ze toch wel kwijt). Ik denk dat we al gewoon meer abonnementen in Brugge verkopen dan er tickets vrij waren op de Heizel.

Vind ik wel heel sneu voor de gewone supporter. Kan le inbeelden dat er redelijk wat klein mannen teleurgesteld zullen zijn.

Maar die moesten ook abonnee zijn toch?
Allé, mijn vrienden zijn ook abonnee dus geen idee op zich, gewoon besteld, niet meer verder bekeken.
Bij Anderlecht is het 1 abonnee, 1 ticket. Meer niet. Voorrangsperiode is tot 31 maart. Overschot zal ook wel naar supportersclubs gaan. Ben nog aan het twijfelen om gaan te zien. Al bij al leuke dag weg maar heb weinig zin om weer naar een kansloze nederlaag te gaan zien.

Laatst bewerkt:
Wat voor zever is dat nu weer, tickets voor club al uitverkocht :angry::angry::angry: hoe kan dat zelf al, dan moeten er toch mensen 2 tickets hebben per abonnement, wat een klucht is me dat wtf.
Alles was mooi uitgelegd voorang periode, club member ... ik heb er ook geen. De eerste die ik ga missen sinds 1998

Alles was mooi uitgelegd voorang periode, club member ... ik heb er ook geen. De eerste die ik ga missen sinds 1998
Op SN3 al verschillende tegengekomen die er 4 hebben gekocht, maar eigenlijk alleen gaan. Hopen waarschijnlijk nog van door te verkopen met winst.

Ze konden wel zeggen op voorhand dat er niet genoeg tickets waren voor alle abonnees. Wist eigenlijk ook niet dat we zoveel abonnees hadden. Ik had eigenlijk speciaal gewacht omdat via je supportersclub enkel tickets voor achter de goal kon krijgen. En eigenlijk zouden ze toch met punten kunnen werken, voor thuis bekermatchen, ga je meer heb je grotere kans, nu gaan er mensen die nog geen enkele keer geweest zijn. Zo lokken ze miss ook meer volk naar die eerdere rondes.

Ze konden wel zeggen op voorhand dat er niet genoeg tickets waren voor alle abonnees. Wist eigenlijk ook niet dat we zoveel abonnees hadden. Ik had eigenlijk speciaal gewacht omdat via je supportersclub enkel tickets voor achter de goal kon krijgen. En eigenlijk zouden ze toch met punten kunnen werken, voor thuis bekermatchen, ga je meer heb je grotere kans, nu gaan er mensen die nog geen enkele keer geweest zijn. Zo lokken ze miss ook meer volk naar die eerdere rondes.
Dat van die 4 tickets wist ik ook niet eerlijk gezegd. Vroeger bij mijn supportersclub heb ik ook 2 seizoenen moeten wachten om naar rsca mee te gaan. Denk wel dat ze met punten werken of gewerkt hebben.

Terug
Bovenaan