Beker van België 2024-2025

2de keer op rij thuis zo veel beter van dat zootje en 2x aan het kortste eind trekken, frustrerend.. en die sukkel van een Odoi wil ik niet meer in onze kleuren zien. Elke week de bij de mindere (uitgezonderd begin seizoen). Elke week stoten van kaarten, ik zeg het niet snel van een eigen speler maar hoepel op sukkel.

In hoop dat onze trainer zo slim is die niet meer te laten spelen. Onze nieuwe aanwinst uit argentinie krijg nu al resoluut de voorkeur na 1 match. Odoi doet elke week een stoot die matchbepalend is.
En Riedewald en Balikwisha zijn ook terug. Echt geen enkele reden om Odoi nog op te stellen.

Ik ga mezelf wat tegenspreken (leuk hè)
Mei is nog tijd om Vertongen te recupereren, Hazard in topform te krijgen en heel Anderlecht speelt anders en beter.

Je kunt ook gewoon hopen dat Club nog Europees speelt in mei (😂) of dat Vanaken niet meespeelt
En Dolberg. ;)

Maar wel nog steeds Hubert die ik er echt niet het maximum uit zie halen. Tenzij die nu 4 keer op rij verliest ofzo. Mss dat het dan ook warm onder zijn voetjes wordt.

Wedstrijd niet gezien, maar ik zie die fases (hands) en zou als Antwerpsupporter toch niet echt goed gezind zijn.

Trouwens: https://sporza.be/nl/2025/02/06/kre...eiden-tot-herspelen-bekermatch~1738873477488/

Zou wel een blunder van de arbitrage zijn.
Gohja, ik heb de beelden van de 1-1 nu ook al een paar keer terug gezien. Op geen enkel beeld kan je met 100% zekerheid zeggen dat het hands is. Er staat 1 camera perfect gericht, maar daar stond net een Antwerp speler in het zicht. Als je de camera achter Verschaeren ziet, zou ik ook geneigd zijn om te zeggen dat het hands is. Maar duidelijk kan je dat nooit zien want zen arm is het eerste wat in het zicht komt, dan pas de bal. In dat oogpunt raken die elkaar altijd, zelf al is de bal 50 cm van die arm.

Over Odoi moet Antwerp toch vooral naar hun speler zien. Daar ligt hier de fout en niet bij de ref. In de eerste match toen ze Janssen niet bestrafte voor hands en een 2de gele kaart; toen hoorde je ook niemand klagen.

En herspelen met al die procedures. Dat is niet meer voor dit seizoen dan. De farce tussen Anderlecht en Genk vorig jaar gebeurde 2 maanden vroeger dan nu en was maar net op tijd uitgesproken

Gohja, ik heb de beelden van de 1-1 nu ook al een paar keer terug gezien. Op geen enkel beeld kan je met 100% zekerheid zeggen dat het hands is. Er staat 1 camera perfect gericht, maar daar stond net een Antwerp speler in het zicht. Als je de camera achter Verschaeren ziet, zou ik ook geneigd zijn om te zeggen dat het hands is. Maar duidelijk kan je dat nooit zien want zen arm is het eerste wat in het zicht komt, dan pas de bal. In dat oogpunt raken die elkaar altijd, zelf al is de bal 50 cm van die arm.

Over Odoi moet Antwerp toch vooral naar hun speler zien. Daar ligt hier de fout en niet bij de ref. In de eerste match toen ze Janssen niet bestrafte voor hands en een 2de gele kaart; toen hoorde je ook niemand klagen.
Tuurlijk. 't Is net daarmee dat ik zeg "als Antwerpsupporter".
Dat Antwerp bij het rood voor Odoi vooral naar Odoi zelf moet kijken klopt helemaal, maar het zou wel een absolute blunder zijn als blijkt dat de VAR hier heeft ingegrepen.

Dat Antwerp bij het rood voor Odoi vooral naar Odoi zelf moet kijken klopt helemaal, maar het zou wel een absolute blunder zijn als blijkt dat de VAR hier heeft ingegrepen.
Zou me sterk lijken, al weet je nooit hier in deze competitie :laugh: . Mij leek het dat hij wilde verifiëren wie die bal op het veld had gegooid van Anderlecht. Want dat kon hij nooit opgemerkt hebben

Wat is dat toch met ploegen die wedstrijden maar willen herspelen?

Het zal dan misschien wel zonder supporters zijn, aangezien de scheidsrechter bij het binnengegaan na het laatste fluitsignaal een bierdouche heeft gekregen.

Wat is dat toch met ploegen die wedstrijden maar willen herspelen?

Het zal dan misschien wel zonder supporters zijn, aangezien de scheidsrechter bij het binnengegaan na het laatste fluitsignaal een bierdouche heeft gekregen.
Zal zeker in zijn verslag staan. Hebben nu al voorwaardelijke en effectieve straffen hangen.

Allee het spelleke begint weer ...

Allee het spelleke begint weer ...
Welk spelleke? Ik bekijk het hier gewoon als neutrale supporter. Voor de goede orde, ik hoop zelf dat hij gewoon gecheckt heeft welke nummer die bal gooide.

Oerdom trouwens he van Odoi en dus ook een terechte kaart.

Terug
Bovenaan