DBK
Well-known member
Dat is nog het ergste en waarschijnlijk gaan we weer verliezen tegen een slechter Anderlecht. Ik speel veel liever tegen Union of Genk dan tegen Anderlecht.En nu moeten wij daar zondag weer tegen, pff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is nog het ergste en waarschijnlijk gaan we weer verliezen tegen een slechter Anderlecht. Ik speel veel liever tegen Union of Genk dan tegen Anderlecht.En nu moeten wij daar zondag weer tegen, pff.
En nu moeten wij daar zondag weer tegen, pff.
Houd alvast een paar ballen klaar bij jullie op de bank, just in case...Mag Odoi weer meespelen dan?
50€ inzetten dat hm geel paktHoud alvast een paar ballen klaar bij jullie op de bank, just in case...![]()
In hoop dat onze trainer zo slim is die niet meer te laten spelen. Onze nieuwe aanwinst uit argentinie krijg nu al resoluut de voorkeur na 1 match. Odoi doet elke week een stoot die matchbepalend is.Mag Odoi weer meespelen dan?
En Riedewald en Balikwisha zijn ook terug. Echt geen enkele reden om Odoi nog op te stellen.In hoop dat onze trainer zo slim is die niet meer te laten spelen. Onze nieuwe aanwinst uit argentinie krijg nu al resoluut de voorkeur na 1 match. Odoi doet elke week een stoot die matchbepalend is.
En Dolberg.Ik ga mezelf wat tegenspreken (leuk hè)
Mei is nog tijd om Vertongen te recupereren, Hazard in topform te krijgen en heel Anderlecht speelt anders en beter.
Je kunt ook gewoon hopen dat Club nog Europees speelt in mei () of dat Vanaken niet meespeelt
Tijd voor ook een Odoi avatar?Zonder Odoi gaan we nooit verder. Merci Dennis
Gohja, ik heb de beelden van de 1-1 nu ook al een paar keer terug gezien. Op geen enkel beeld kan je met 100% zekerheid zeggen dat het hands is. Er staat 1 camera perfect gericht, maar daar stond net een Antwerp speler in het zicht. Als je de camera achter Verschaeren ziet, zou ik ook geneigd zijn om te zeggen dat het hands is. Maar duidelijk kan je dat nooit zien want zen arm is het eerste wat in het zicht komt, dan pas de bal. In dat oogpunt raken die elkaar altijd, zelf al is de bal 50 cm van die arm.Wedstrijd niet gezien, maar ik zie die fases (hands) en zou als Antwerpsupporter toch niet echt goed gezind zijn.
Trouwens: https://sporza.be/nl/2025/02/06/kre...eiden-tot-herspelen-bekermatch~1738873477488/
Zou wel een blunder van de arbitrage zijn.
Tuurlijk. 't Is net daarmee dat ik zeg "als Antwerpsupporter".Gohja, ik heb de beelden van de 1-1 nu ook al een paar keer terug gezien. Op geen enkel beeld kan je met 100% zekerheid zeggen dat het hands is. Er staat 1 camera perfect gericht, maar daar stond net een Antwerp speler in het zicht. Als je de camera achter Verschaeren ziet, zou ik ook geneigd zijn om te zeggen dat het hands is. Maar duidelijk kan je dat nooit zien want zen arm is het eerste wat in het zicht komt, dan pas de bal. In dat oogpunt raken die elkaar altijd, zelf al is de bal 50 cm van die arm.
Over Odoi moet Antwerp toch vooral naar hun speler zien. Daar ligt hier de fout en niet bij de ref. In de eerste match toen ze Janssen niet bestrafte voor hands en een 2de gele kaart; toen hoorde je ook niemand klagen.
Zou me sterk lijken, al weet je nooit hier in deze competitieTuurlijk. 't Is net daarmee dat ik zeg "als Antwerpsupporter".
Dat Antwerp bij het rood voor Odoi vooral naar Odoi zelf moet kijken klopt helemaal, maar het zou wel een absolute blunder zijn als blijkt dat de VAR hier heeft ingegrepen.
Zal zeker in zijn verslag staan. Hebben nu al voorwaardelijke en effectieve straffen hangen.Wat is dat toch met ploegen die wedstrijden maar willen herspelen?
Het zal dan misschien wel zonder supporters zijn, aangezien de scheidsrechter bij het binnengegaan na het laatste fluitsignaal een bierdouche heeft gekregen.
Allee het spelleke begint weer ...Tuurlijk. 't Is net daarmee dat ik zeg "als Antwerpsupporter".
Dat Antwerp bij het rood voor Odoi vooral naar Odoi zelf moet kijken klopt helemaal, maar het zou wel een absolute blunder zijn als blijkt dat de VAR hier heeft ingegrepen.
Welk spelleke? Ik bekijk het hier gewoon als neutrale supporter. Voor de goede orde, ik hoop zelf dat hij gewoon gecheckt heeft welke nummer die bal gooide.Allee het spelleke begint weer ...
Ik zien vooral veel buik en dij bij controle van Yari waarbij hij zen armen tegen zen lichaam houd , toch helemaal iets anders dan hem is als slidend meegraaien met u hand .Wedstrijd niet gezien, maar ik zie die fases (hands) en zou als Antwerpsupporter toch niet echt goed gezind zijn.
Trouwens: https://sporza.be/nl/2025/02/06/kre...eiden-tot-herspelen-bekermatch~1738873477488/
Zou wel een blunder van de arbitrage zijn.