De hiphop-thread

Gotta say, die beef is the best thing to happen in hiphop in jaren. Man alive ik smul ervan. Dit concert is mental, wat een enorme victory lap.

EDIT

6 keer Not Like Us met alle homies op het podium, prachtig :laugh:
Niet zomaar homies, rivaliserende sections die zijn samengebracht om de West coast te vertegenwoordigen. Ongezien.
 
wtf is deze beef waar zo veel over gepraat wordt? ELI5 aub
Drake word al jaren een beetje bekeken als een "culture vulture" met hopen "ghostwriters" waar natuurlijk veel MC's op neer kijken.

Heeft ook meermaals twijfelachtige interacties gehad met minderjarige dames, gangsters, en nog heel wat maffere figuren..(sex trafficking)
Dit allemaal ondanks dat hij van de gewone middenklasse komt, en ondertussen al lang zwemt in het geld.

Op een track met J Cole, waar Cole dan zichzelf, Drake en Kendrick als de "Big 3" bestempelde, ging het dan allemaal verkeerd.

Nu, het gaat nog veel verder terug, maar da's het erg kort samengevat.
 
Inderdaad. "Motherfuck the big 3, ***** it just big me" was dan ook de eerste repliek van Kendrick. Zeer leuke rabbithole dat als je de geschiedenis ook maar een beetje kent van beide heren, toch doet verbazen.

Had dit een filmscript geweest had ik het als lachwekkend onrealistisch bestempeld. Ik denk dat niemand Kendrick met de hit van het jaar had verwacht.
 
Terug
Bovenaan