Hier een soortgelijk iets meegemaakt, maar was dan een gast van rond de 30 jaar die mij inhaalde op een weg van 90 km/u en boos zwaaide met zijn vuist naar mij toen hij mij passeerde... Begrijp nog altijd niet waarom, want reed op dat moment zelfs 95 à 100 km/u en kon dus niet zijn van irritatie dat ik niet snel genoeg zou doorrijden op die weg... dus dat moet wel "Tesla-haat" geweest zijn.
Eerlijk, ik vind de Model Y een prima gezinswagen, maar met de recente developments, heb ik toch spijt dat ik het geld niet heb uitgegeven aan een Europese autofabrikant. Op moment van aankoop (voor mij Q1 2023) was een Model Y gewoon 1 van de beste deals dat je kon doen op de EV-markt en het voor mij vertrouwde merk (BMW) was pakken duurder voor EV's. Maar ik ga nu ook geen onnozele "I Bought This Before Elon Went Crazy"-sticker plakken op mijn wagen...
Over 3 jaar loopt mijn renting af en zou mijn kilometerstand op ongeveer 100.000 km moeten staan. Het zal wat van de toestand van de EV-tweedehandsmarkt afhangen of ik dan verder rij met de Model Y of toch voor iets anders ga.