Herman De Croo
Well-known member
Is er (behalve de prijs) een nadeel van een groene bouwlaser vs een rode laserstraal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Amazon is mijn vriend daarvoor... Heb een heleboel Bosch schuursponsjes daar gehaald. Veel beter dan die van de lokale bouwmarkt. Plugs hetzelfde. Ik koop alleen maar Fischer plugs en die zijn daar een stuk goedkoper als bij ons in de bouwmarkt. Als je ze al vindt zelfs.Waar kopen jullie eigenlijk algemene verbruiksonderdelen? Schuurpapier, schroeven, plugs, etc...
ik ken buiten fysieke winkels enkel Toolstation.
De slagschroevendraaier van deze set heeft in elke geval meer opties dan de 152 van Makita. Ik heb quasi dezelfde set als die je aanhaalt (DCK268P2T) en doet echt alles wat het moet doen.Ben ik dan beter af met dit bvb?
Batterij minder maar wel 5AhDeWALT DCK266P2T 18V Li-Ion accu klopboor- /schroefmachine (DCD796) slagschroevendraaier (DCF887) combiset (2 x 5.0Ah accu) in TSTAK koffer | Fixami.be
DeWALT DCK266P2T 18V Li-Ion accu klopboor- /schroefmachine Geniet van ongekende kracht en precisie met de DeWALT DCK266P2T 18V Li- | Fixami.bewww.fixami.be
Ik heb exact die set al een paar jaar en dat is echt top materiaal. Die wordt hier continu gebruikt en dat is telkens opnieuw een plezier. Doen!Ik heb op Bol een 4Ah versie gevonden van deWalt met bonnen van 't werk gaat daar nog een stuk af.
Met de affiliate link nog eens goed voor BG ook.
Merci voor de tip, zo'n set stond hier al op het lijstjeNog een tip: koop ook een setje bits voor die slagschroevendraaier. Gewone bits gaan onmiddellijk kapot.
Ter vergelijking: de boor/schroefmachine gaat tot 50Nm, die slagschroevendraaier tot 200Nm.
Ik heb de indruk dat die dingen goed zijn voor kleine klusjes maar het moeilijk hebben met langere en intensievere werken. Het is nu al de tweede keer dat ik er eentje opblaas…De mijne van Powerplus heeft toch al serieus veel dienst gedaan. Mee een goed zaagblad heb ik er zelf een hoop Azobe palen mee verzaagd. Ik dacht dat ik er uren mee ging bezig zijn maar in een half uurtje gedaan.
Parkside lijkt me nu toch niet slechter dan Powerplus te zijn![]()
Goh ja, begin '23 was er bij mijn broer een boom van de buren omgevallen door een storm, recht op zijn oude kerselaar. Het ging meestal vlotter met die recipro dan met de kettingzaag (weliswaar met een ketting in discutabele staatIk heb de indruk dat die dingen goed zijn voor kleine klusjes maar het moeilijk hebben met langere en intensievere werken. Het is nu al de tweede keer dat ik er eentje opblaas…
Deze heb ik sinds 27/12/2024. Heb er toch al wat mee gesloopt. Heel de chauffage installatie (waaronder goei dikke stalen buizen), houten badframe, dikke takken, ... Zie wel dat ge de versie koopt met een doos want da's maar miserie zonder opbergkoffer vind ik.Ik heb de indruk dat die dingen goed zijn voor kleine klusjes maar het moeilijk hebben met langere en intensievere werken. Het is nu al de tweede keer dat ik er eentje opblaas…
![]()
DeWALT Accu Reciprozaag DCS382N (18V - excl. accu) kopen? | Lecot.shop
Koop DeWALT Accu Reciprozaag DCS382N (18V - excl. accu) | Binnen 24u geleverd | Kwalitatief en professioneel | Unieke dealsshop.lecot.be
Met dit model bv ben ik normaal wel gesteld denk ik dan?
Kost 5x zoveel als zo’n Parkside, zal wel zijn reden hebben zeker…