Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sommige license tests deden me qua moeilijkheidsgraad toch ook wat aan Trackmania Turbo denken. Zowat de moeilijkste Platinum die ooit gedaan heb. In beide gevallen zat ik soms meerdere uren aan 1 enkele proef om die op Goud te zetten.
Sommige license tests deden me qua moeilijkheidsgraad toch ook wat aan Trackmania Turbo denken. Zowat de moeilijkste Platinum die ooit gedaan heb. In beide gevallen zat ik soms meerdere uren aan 1 enkele proef om die op Goud te zetten.
tja die Gold tiijden voor licenties kunnen voor sommige of velen te moeilijk zijn... maar dat is nu toch ook de bedoeling . Er moet toch een vorm van uitdaging niet alles moet op schoteltje gebracht worden.
Het grote minpunt is voor mezelf te weinig endu events online met strat en weather elementen t'zijn meestal sprintraces en 1 fout en je race is meestal om zeep. Je kan wel in lobbies gaan maar er zou toch een extra Daily race mogen zijn die tussen 30min en een 1u zit.
Vooral t laatste idd! Heel soms gooien ze eens een leuke C race online met wisselende weersomstandigheden.
Heb me laatste 3 weken toch nog kunnen amuseren met online races. Vorige week Bathurst race C was wel fun, deze week Brands Hatch (een van men favo’s) waar ik een Q tijd in de top 1000 heb dus daar heb k ook wel 9/10x leuke races waar ik ergens rond tussen 6-12e mag starten in A lobbies.
Vooral t laatste idd! Heel soms gooien ze eens een leuke C race online met wisselende weersomstandigheden.
Heb me laatste 3 weken toch nog kunnen amuseren met online races. Vorige week Bathurst race C was wel fun, deze week Brands Hatch (een van men favo’s) waar ik een Q tijd in de top 1000 heb dus daar heb k ook wel 9/10x leuke races waar ik ergens rond tussen 6-12e mag starten in A lobbies.
Als de laatste world series race een daily race C word zal het wat zijn met 6x tirewear / 5laps .Er zullen weer niet veel uitrijden als de regen op het verkeerde moment valt.
De TT deze week op Brands is dikke fun al menig rondjes gedaan en met resultaat.