Het grote BeyondGaming Dating topic

Bij mij was er een match, datum was ingepland, om dan de dag op voorhand af te zeggen met de boodschap "sorry, ik moet cancellen want ik ben met iemand aan het daten". Ja hallow, dat wist je de avond op voorhand pas 😂
Typisch…

Btw, diegene die het met 20 dagen heeft uitgesteld, daarmee zou ik normaal gezien deze donderdag een date hebben. Ik ben benieuwd.
 
Zij heeft het opnieuw uitgesteld, deze keer met 30 dagen. Reden: ze is blijkbaar ziek en nog niet genezen. Daarna plant ze om op vakantie te vertrekken.

Dan denk ik: Als je 2 maanden geen date kunt fixen, sluit de app en kom terug als je klaar bent om te daten. Wat een gedoe is dit. Of is het herhaaldelijk uitstellen een trucje om de andere persoon te laten cancellen en de penalty te schuiven op een ander? Dat zou smerig zijn. Ik wou haar unmatchen maar ik wil door haar geen penalty (1 week blokkage van mijn account) oplopen.
 
Zij heeft het opnieuw uitgesteld, deze keer met 30 dagen. Reden: ze is blijkbaar ziek en nog niet genezen. Daarna plant ze om op vakantie te vertrekken.

Dan denk ik: Als je 2 maanden geen date kunt fixen, sluit de app en kom terug als je klaar bent om te daten. Wat een gedoe is dit. Of is het herhaaldelijk uitstellen een trucje om de andere persoon te laten cancellen en de penalty te schuiven op een ander? Dat zou smerig zijn. Ik wou haar unmatchen maar ik wil door haar geen penalty (1 week blokkage van mijn account) oplopen.
Wat een gedoe ook. Nou ja. Niemand belet je van ondertussen andere meiden te daten 😁. Daarna wel even 30 dagen uitstellen.
 
Ik wou haar unmatchen maar ik wil door haar geen penalty (1 week blokkage van mijn account) oplopen.
Je kan contact opnemen met de support van Breeze? Die zullen ook wel zien dat ze het vooruit blijft schuiven. Haar uitleg kan kloppen hé maar die houdt u waarschijnlijk gewoon open als optie?
 
Je kan contact opnemen met de support van Breeze? Die zullen ook wel zien dat ze het vooruit blijft schuiven. Haar uitleg kan kloppen hé maar die houdt u waarschijnlijk gewoon open als optie?
Nee ik kaats de bal wel terug door uit te stellen, ik ga daar geen energie in steken. Zij is zelfs geen optie voor mij, want zoals gezegd wou ik haar unmatchen maar ik wil geen penalty oplopen. Ik heb nul tolerantie voor dat soort gedrag gelijk “opties openhouden”. Van zodra ik het merk, is het gedaan. Zoals nu het geval. Ik focus liever op serieuze dates.
 
Terug
Bovenaan