Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar zit je met uw goede waarden van december.Goei voorjaar ook van Lazkano![]()
Indeed a PithieGoei voorjaar ook van Lazkano![]()
Mathieu ziet er maar somber bij, heeft die al een interview gegeven?
Pa Adrie: Zonder die val was hij gewoon mee met Pogacar.Mathieu zit er maar somber bij, heeft die al een interview gegeven?
Goei voorjaar ook van Lazkano![]()
Zeker, maar gokken op zijn sprint na de laatste 2 koersen, dat zou ik toch ook niet meer doen voorlopig.Toch wel een ferme WVA gezien vandaag. Tzal enorm moeten mee zitten in Roubaix maar er zijn wel echt kansen daar, na vandaag.
Soit, nu hopen op winst voor Kopecky bij de vrouwen.
Denk eerder dat het aan zijn slechte positionering lag dan iets anders,Pa Adrie: Zonder die val was hij gewoon mee met Pogacar.
VDP (hij is tenminste eerlijk): Die val was vervelend maar ik had veel geluk (en het had geen impact op het resultaat). Ik was vandaag gewoon niet goed genoeg.
Ja jammer genoeg was hij ziek geweest en miste hij dat procentje vandaag. Het is ook maar ne mens hé.
In de Ronde van Vlaanderen heb je vroeger natuurlijk ook wel edities gehad dat je op voorhand Museeuw, Boonen of Cancellara kon noteren. Mijn collega beweert bij hoog en bij laag dat VDP Pogacar gaat kunnen volgen, dus 100% concensus is er niet
Tot morgen hé, collegaAah dag collega!
Id maar VDP is normaal erg goed in de positionering. Dat lijkt mij ook gewoon een teken dat hij zich niet super voelde anders zit hij gewoon dichter.Denk eerder dat het aan zijn slechte positionering lag dan iets anders,
zeker 3 keer dat Pogi aanviel en dat hij ergens van helemaal achteruit moest komen
oa.
2de keer Oude kware
Ten houte
Dat bekoop je op het einde.
En wat dan te denken van Pedersen zijn sprint? En dat na zo een zware koers waar hij continu heeft gegeven in de voorlinie. Is voor mij eigenlijk de grootste favoriet voor volgende week. Gaat nog liever z'n stuur opvreten dan te moeten lossen.Hoe Ganna die sprint wint van het peloton, van zo ver en niemand in de buurt.
Hem wil je niet meenemen naar de piste volgende week. Dat zou kunnen tegenvallen, wil je tegen hem sprinten.
Ik hoop natuurlijk op VA maar stel je voor: Pogacar en VDP gelost en Pedersen die VA klopt in de sprint voor zijn eerste "steen". En VA weer net niet.En wat dan te denken van Pedersen zijn sprint? En dat na zo een zware koers waar hij continu heeft gegeven in de voorlinie. Is voor mij eigenlijk de grootste favoriet voor volgende week. Gaat nog liever z'n stuur opvreten dan te moeten lossen.
Lang niet iedereen had hem als topfavoriet. Ook gemakkelijke hindsight praat achterafIk snap niet dat iedereen MVDP naar als topfavoriet koos tegenover Pogi, met al die hoogtemeters kan die laatste bijna niet verliezen als ze er een beenharde koers van maken.
Toch met een korreltje zout te nemen... dit segment zegt dat het in 2023 toch nog een stukje sneller ging: https://www.strava.com/segments/2545123 . Zal er ook wat vanaf hangen waar het segment start en stopt en vooral wanneer het aangemaakt wordt. Als er iemand een 236ste Kwaremont segment aanmaakt in 2024 dan gaat Strava niet retroactief alle oude activiteit in die ranking gooien.Tadej met paar KOMmekes, oa op de Koppenberg en kwaremont (2e keer)