Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1
 
Lautaro Martinez solliciteert toch naar een zitje op de bank, hoor. Dat soort kansen moet je afmaken om WK te worden.
En dan zitten Correa en Dybala te wachten op speelkansen...

Australië op puur geluk, maar verdiend er uit.
giphy.gif
 
Leuk deze keer

Het blijft wel een beetje haat en liefde tussen Hollanders en Belgen hè.

Maar luister: Wij halen die wereldbeker echt niet binnen. Zelfs als we wonderbaarlijk de finale halen dan verliezen wij die toch wel weer. Dat is bij ons inmiddels een nationale traditie.
 
Ik zie trouwens ook niet in waarom Nederland niet kampioen zou mogen spelen?

In pure klasse zeker niet het beest team, maar ze bewijzen wel dat coherentie en enkele toppers voldoende zijn. Wij hebben heel veel toppers maar er 0,0 coherentie.
 
Ik heb nooit de haat of het leedvermaak richting onze Noorderburen (en bij uitbreiding Frankrijk) begrepen. Lachen met een tegenstander omdat die het slecht doet of op je paard zitten omdat een Nederlandse analist een dwaze opmerking heeft gemaakt, ik snap dat echt niet. Is nochtans wel 90% van Karl Vannieuwkerke zijn voorbereiding.
 
De Fransen gun ik het wel niet , we zijn het nog niet vergeten met hun vuil spel .

Nederland, tis niet het meest attractieve voetbal maar de resultaten zijn er wel , maken zeker een kans tegen Argentinie .

Een finale Nederland-Frankrijk , en ik sta volledig achter Oranje 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Ik heb nooit de haat of het leedvermaak richting onze Noorderburen (en bij uitbreiding Frankrijk) begrepen. Lachen met een tegenstander omdat die het slecht doet of op je paard zitten omdat een Nederlandse analist een dwaze opmerking heeft gemaakt, ik snap dat echt niet. Is nochtans wel 90% van Karl Vannieuwkerke zijn voorbereiding.
Dan moet ge eens wat artikels over België op Voetbalzone gaan lezen. Uw negatief gevoel richting Nederlanders zal snel opkomen.
 
Dan moet ge eens wat artikels over België op Voetbalzone gaan lezen. Uw negatief gevoel richting Nederlanders zal snel opkomen.
Dat is toch andersom ook zo. Die rivaliteit is 10 jaar geleden opgekomen omdat wij vonden dat men in België juist te dikke nekken had en nog niets had gepresteerd.

De Nederlandse pers is altijd superpositief over België, neem je dat ook mee in je beoordeling? Het applaus in de NOS-studio na Japan in 2018? Want daar hoor ik u niet over.

Het volk in Nederland is inderdaad meer anti-België maar dat is een contra-reactie op de 'haat' en het leedvermaak vanuit het zuiden in 2016 en 2018.
 
Allez dan. Sorry.

Ik gun het de Lowie wel, ik gun het die arrogante, betweterige Nederlanders van op mijn werk niet. En ik gun het u ook niet.
Een volwassen reactie van u zeg!

Overigens hekelen Stef Wijnants en Eddy Demarez de te kritische houding in Nederland en zijn ze enthousiaster over Oranje dan men in het noorden is. Dus zo arrogant zijn wij helemaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan