Lente / Zomer 2024

Op wat slaat dat nu eigenlijk zeg?

weer.jpg


En als ge dan doorklikt zijn het plots wel regenwolken:

weer2.jpg


Tijd voor een andere webmaster daar hoor.
 
Wel warm de hele week, maar vaak bewolkt en (onweers)buien, het weekend ziet er wel hoopvol uit maar is natuurlijk nog veel te ver weg om al met zekerheid te zeggen.
 
Wel warm de hele week, maar vaak bewolkt en (onweers)buien, het weekend ziet er wel hoopvol uit maar is natuurlijk nog veel te ver weg om al met zekerheid te zeggen.
Haha, dit weekend zag er begin vorige week ook hoopvol uit in de voorspellingen. Ik zag de pensen al op mijn BBQ liggen. Helaas...
 
De regenwolken hebben een rare kleur vandaag. Zo helemaal blauw en doorzichtig. En een raar geel licht is er ook te zien. Scary shit.
 
Ondertussen een update in het programma. Richting volgend weekend is de kazakkendraaierij reeds ingezet, er is al een druppeltje toegevoegd aan het zonnetje en het wolkje. Morgen twee druppeltjes?
5lpfQkK.png
 
Ondertussen een update in het programma. Richting volgend weekend is de kazakkendraaierij reeds ingezet, er is al een druppeltje toegevoegd aan het zonnetje en het wolkje. Morgen twee druppeltjes?
5lpfQkK.png

En gisteren stond er nog zaterdag 21°C en zondag 22°C op het KMI, ondertussen aangepast naar 17 en 20.
Het zal nog verder naar beneden bijgesteld worden, typisch patroon.
 
Ondertussen een update in het programma. Richting volgend weekend is de kazakkendraaierij reeds ingezet, er is al een druppeltje toegevoegd aan het zonnetje en het wolkje. Morgen twee druppeltjes?
5lpfQkK.png
Die neerslagverwachting lijkt mij veel te hoog. Ik vraag mij af op welk weermodel die zich baseren. Als het op 1 mei pas vanaf 15u gaat regenen dan valt dat nog mee. Tegen dan zit mijn rit er al op met de fiets.

De regenwolken hebben een rare kleur vandaag. Zo helemaal blauw en doorzichtig. En een raar geel licht is er ook te zien. Scary shit.
Eens iets anders dan die grijze boel van de voorbije weken. 't Was wel verblindend al dat licht. Ik ben dat niet meer gewoon.
 
En zien dat het dinsdag alweer om zeep is, doet me denken aan die reclame "Hier, nen euro"
Hier, een dagske goed weer ... en dan duurt het 1, 2, of hola met 3 dagen mag je al super blij zijn ... en PEUUT game over

Za en Zo 21-22C met NO wind was dat, lijkt me dan normaler als die wat strakker gaat waaien.
 
Heerlijk toch zo een flutweekend en dan maandag gaan werken bij een perfect lenteweer.
Ze doen dat voor de mensen die elke zaterdag hun frak afdraaien. Net anderhalf uur met de fiets gebold, nu mijn terras eens afspuiten en dan lang uit in de lounge 😎
 
We zijn nog geen dag verder. En desondanks er voor zondag 7,6 mm voorspeld wordt en voor zaterdag slechts 1,2 mm staat er bij zondag toch nog een zonnetje, maar morgen zal dat ook weg zijn. Met andere woorden, geniet er van vandaag want vanaf morgen is het weer drasj tot ...
pDX7ygM.png
 
Terug
Bovenaan