Nintendo Switch 2 | verschijnt 5 juni

Digitale games dat goedkoper zijn dan de fysieke editie vind ik wel een reden om naar digitaal over te stappen. Toch blijft het duur en nintendo games die zakken bijna nooit in prijs, ik wacht wel op 2dehands. Heb nog backlog genoeg op switch 1.
Vooral: Nintendo doet nooit kortingen op hun games, dus bij retail gaan we dat ook niet zien vrees ik...

Switch 2 - € 469,99
Switch 2 + Mario Kart World (digitaal) - € 509,99
Mario Kart World (digitaal) - € 79,99
Mario kart World (fysiek) - € 89,99
Donkey Kong Bananza (digitaal) - € 69,99
Donkey Kong Bananza (fysiek) - € 79,99
MicroSD Express-kaart 256gb - € 59,99
Nintendo Switch 2-camera - € 59,99
Nintendo GameCube (GCN) Controller - Nintendo Classics - € 69,99
Nintendo Switch 2-Pro-controller - € 89,99

Gelukkig geen nieuwe Monster Hunter. Mijne portefeuille heeft dit jaar al genoeg afgezien.

Geen nieuwe Mario? Dan houd ik het nog wel effe vol. Nog altijd twijfelachtig of Metroid weer zijn statuut eer aan kan doen.

Nieuwe FromSoft ziet er vanouds uit.. *geeuw*

OG Switch gaat nog altijd sterk.
Zijn wel weer heel hebberig als die betalende upgrade zooi is zoals ik lees..

En ik maar denken dat GTA 6 de eerste game zou zijn die richting €90-100 gaat.

Het ziet er allemaal inderdaad toch wat prijzig uit, vooral ook die controller en fysieke games :confused2:

En ik maar denken dat GTA 6 de eerste game zou zijn die richting €90-100 gaat.

Het ziet er allemaal inderdaad toch wat prijzig uit, vooral ook die controller en fysieke games :confused2:
Ze weten dat Nintendo-fanboys (hier ook voltallig aanwezig op dit forum) dat gewoon gaan betalen.

Meeste gezinnen zullen het ook wel bij de Switch OG nog houden, dus dit zal vooral voor de Nintendo-gamers zijn.

Sinds dat ik de SW1 geskipped heb, was ik eerder toch aan afwachten op de SW2. Zie ik mezelf deze wel kopen. Heb de Wii-U wel gehad maar was eerder een teleurstelling om dan te weten dat praktisch alle Wii-U games opnieuw op de Switch zouden verschijnen heb ik gezegd skip geen zin om tweede volle pot te betalen voor die games opnieuw... Voor mij is het nu wel logisch om de SW2 te kopen. Al zeg ik wel niet direct op dag 1.. Kan nu al amper mijn games/backlog uitspelen laat staan... Nja zal ook enkel voor die paar exclusives zijn. Prijs is doenbaar maar geen reden om hem D1 te kopen.. voor €400 zou ik toch niet twijfelen...

Is dat niet omdat de Japanse Yen zo zwak staat nu?
Ze hebben in Japan twee versies: een Japan only die stukken goedkoper is en een gewone (region free) versie aan dezelfde prijs als bij ons.
Dus de enige reden dat ze een region locked versie goedkoper uitbrengen, zal puur zijn voor de 'arme' Japanner en anti-import wat de zwakke Yen betreft?

Hoe dan ook, die console launchet en hackers kunnen de region lock erafhalen, haal ik mij wel zo'n import toestel. (ik game btw niet online met de Switch)

Bravely Default is wel echt verrassend vind ik.

Heb die nog maar 2-tal jaar geleden voor het eerst gespeeld op 3DS en is voor mij tot op heden nog steeds de beste JRPG die ik ooit gespeeld heb.

Ben ook wel fan dat ze gewoon Mario Kart switch 2 exclusive houden. Ze doen een beetje 'switch 2 patch enhancements' op bestaande games maar het stemt me goede moed dat ze blijkbaar echt nieuwe titels gewoon ook exclusief op switch 2 houden. Zo krijg je tenminste maximaal potentieel van de nieuwe console. Ik vind het enorm hatelijk dat PS5 games ook gewoon op PS4 releasen etc. Slows down development.

Ze hebben in Japan twee versies: een Japan only die stukken goedkoper is en een gewone (region free) versie aan dezelfde prijs als bij ons.
Dus de enige reden dat ze een region locked versie goedkoper uitbrengen, zal puur zijn voor de 'arme' Japanner en anti-import wat de zwakke Yen betreft?

Hoe dan ook, die console launchet en hackers kunnen de region lock erafhalen, haal ik mij wel zo'n import toestel. (ik game btw niet online met de Switch)
hoe ga je die hier halen.
als je die uit Japan zelf besteld ga je toch importkosten moeten betalen dus je gaat zo denk ik op dezelfde aankoopprijs als hier vallen.

Terug
Bovenaan