Je bedoelt in handheld-modus? Dat is nu ook al het geval hoor.ik vind het vooral raar dat ze performance gaan locken op de console wat voor zever is dat nu? Das toch gewoon zot.
ik hoop dat er serieuze backlash gaat komen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoelt in handheld-modus? Dat is nu ook al het geval hoor.ik vind het vooral raar dat ze performance gaan locken op de console wat voor zever is dat nu? Das toch gewoon zot.
ik hoop dat er serieuze backlash gaat komen
Vooral: Nintendo doet nooit kortingen op hun games, dus bij retail gaan we dat ook niet zien vrees ik...Digitale games dat goedkoper zijn dan de fysieke editie vind ik wel een reden om naar digitaal over te stappen. Toch blijft het duur en nintendo games die zakken bijna nooit in prijs, ik wacht wel op 2dehands. Heb nog backlog genoeg op switch 1.
doubt dat het dat gewoon is anders zouden ze dat niet hebben gezegd "paid performance upgrades"Je bedoelt in handheld-modus? Dat is nu ook al het geval hoor.
Ze weten dat Nintendo-fanboys (hier ook voltallig aanwezig op dit forum) dat gewoon gaan betalen.En ik maar denken dat GTA 6 de eerste game zou zijn die richting €90-100 gaat.
Het ziet er allemaal inderdaad toch wat prijzig uit, vooral ook die controller en fysieke games![]()
Is dat niet omdat de Japanse Yen zo zwak staat nu?Van mij mogen ze branden in de hel. In Japan kost de Nintendo met Mario bij omgerekend 330 euro. Wat een verschil!
![]()
En ze weten het, want ze maken hem 'Japan only'.
Ze hebben in Japan twee versies: een Japan only die stukken goedkoper is en een gewone (region free) versie aan dezelfde prijs als bij ons.Is dat niet omdat de Japanse Yen zo zwak staat nu?
hoe ga je die hier halen.Ze hebben in Japan twee versies: een Japan only die stukken goedkoper is en een gewone (region free) versie aan dezelfde prijs als bij ons.
Dus de enige reden dat ze een region locked versie goedkoper uitbrengen, zal puur zijn voor de 'arme' Japanner en anti-import wat de zwakke Yen betreft?
Hoe dan ook, die console launchet en hackers kunnen de region lock erafhalen, haal ik mij wel zo'n import toestel. (ik game btw niet online met de Switch)
Jezus Lou. Chill.Van mij mogen ze branden in de hel.