PlayStation Portal

Die van 170€ was plots weg, een andere gevonden voor 180€ hier dicht bij 10 km.
Hopelijk kan ik deze afhandelen.
Zijn er speciale dingen waar ik moet naar kijken ?
 
Heb de mijne nu al een paar dagen, en moet zeggen dat alles vlot loopt.

Had juist ergens gelezen dat je het best kan verbinden via 5GHZ wifi, klopt dat? Ik zelf heb momenteel 2,4 en 5 GHZ wifi hier in huis.
En volgens de Telenet app zit de portal op mijn 5 GHZ signaal.
 
Hoe kan je snel wisselen van ps5, ik heb 1 in de woon kamer en mijn zoon de zijne staat boven ?
 
Onlangs op reis geweest, maar daar kon ik via de portal geen connectie maken met de wifi aangezien je via een internetbrowser moest inloggen. Toch een mankement..😕

Dat lijkt vanaf morgen wel te kunnen, zij het via een omweg.

With this new update, PS Portal will also connect to a range of public Wi-Fi networks* that may require additional validation steps beyond entering the network password. This includes Wi-Fi networks with sign-in screens that can often be found in hotels, cafes, and airports.

To connect to these public Wi-Fi networks, PS Portal will display a QR code for you to scan with your smartphone or tablet. Once scanned, you’ll be able to use your mobile device’s web browser to complete the additional validation steps on behalf of your PS Portal.

 
Heb hem nu ook twee weken is goed voor chill te gamen, maar eens het wat moeilijker is, toch liever op tv.
 
De laatste dagen verbind hij enorm slecht terwijl de ps5 op 10 meter staat.
Nog mensen die dat probleem hadden ?
 
Terug
Bovenaan