Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fluit dan 10 seconden vroeger af als ze spel weggaat van de goal. Ipv af te fluiten net bij de voorzetHij fluit toch duidelijk af voor de voorzet gegeven wordt? + dat was al in minuut 99 terwijl er 7 min extra waren.
Ja daar heb je zeker een punt, maar van een schande spreken lijkt me wel wat overdreven.Fluit dan 10 seconden vroeger af als ze spel weggaat van de goal. Ipv af te fluiten net bij de voorzet
Gewoon oerdom en het zichzelf enorm moeilijk maken
Je mag als scheids in principe op elk moment affluiten, maar er zijn er heel weinig die dat precies op zo'n moment ook écht gaan doen. Kan me alleen nog Kuipers voor de geest halen op het WK van 2014. Dat het een totaal verkeerde beslissing is om dan te fluiten lijkt me wel duidelijk.Ja daar heb je zeker een punt, maar van een schande spreken lijkt me wel wat overdreven.
Heb je de wedstrijd (enfin de extra tijd) ook gezien of roep je nu maar wat? Er was een VAR-check, vandaar dat er terecht langer is doorgespeeld.Hij fluit toch duidelijk af voor de voorzet gegeven wordt? + dat was al in minuut 99 terwijl er 7 min extra waren.
Wat heeft 'm 'uitgespookt'?Alé, nogmaals is de ref de focus op zich aan het trekken tijdens Atleti - Barça, Lahoz heeft duidelijk op het pensioenfeestje laten weten => Mannekes, ge moet wat meer in de focus komen, de match z'n beloop laten gaan is allemaal niet goed voor onze naambekendheid, we moeten zien dat we ook wat reclamedeals krijgen hé.
En dan kreeg Xavi rood.
Eerst kreeg hij geel door "protest" (weliswaar zonder te schelden, zonder obscene gevaren), vervolgens kreeg hij rechtstreeks rood, ook voor protest. Hij vroeg dan 6x aan de vierde ref (Sanchez Martinez gaf rood en ging snel lopen) wat hij gedaan had om rood te krijgen, de vierde ref negeerde hem gewoon...Wat heeft 'm 'uitgespookt'?![]()
Voordeel halen uit zijn voorafgaande buitenspel positie?https://www.facebook.com/watch?v=1502077154047787
Wat is dit nu weer voor ietsHoe kan dit in hemelsnaam offside zijn?
Het verwonderde mij dat het zolang geleden was. Ik meende mij te herinneren dat ze wel degelijk een paar Copa's gewonnen hadden de laatste jaren. Ik zie op Wikipedia dat ze maar liefst 5 finales verloren hebben in de laatste 15 jaar.Bilbao na veertig jaar nog eens de Copa del Rey gewonnen.