Stellar Blade

Dit is de traagste chat die ik ooit gezien heb.

Maar ik ben blij dat jullie eindelijk hebben kunnen afspreken! :unsure:
 
Dit is de traagste chat die ik ooit gezien heb.

Maar ik ben blij dat jullie eindelijk hebben kunnen afspreken! :unsure:
Het is ondertussen nochtans allemaal al gedaan hoor.

Ik zie niet welke extra communicatie er nog nodig was, dit weekend was ik niet vrij en hier net was de eerste moment dat ik kon en het is gebeurt..
 
Het is ondertussen nochtans allemaal al gedaan hoor.

Ik zie niet welke extra communicatie er nog nodig was, dit weekend was ik niet vrij en hier net was de eerste moment dat ik kon en het is gebeurt..

Hij doelt volgens mij gewoon op het feit dat jullie een forum thread van een game gebruiken als een soort van privé chatbox. Ipv gewoon af te spreken via PB.
 
Ik moet me toch sleuren door deze game...

Snap de hype wel niet.

Oke de gameplay is leuk maar verhaal is toch flinterdun
 
Hij doelt volgens mij gewoon op het feit dat jullie een forum thread van een game gebruiken als een soort van privé chatbox. Ipv gewoon af te spreken via PB.
Wat @Yones zei dus.
't was maar komisch bedoeld.
Ahja zo, tis niet dat ik boos ben ofzo ze xD

Ik begreep het gewoon niet goed, dacht dat je bedoelde dat we heel lang rond de pot draaide voor we effectief iets deden.
 
Ik moet me toch sleuren door deze game...

Snap de hype wel niet.

Oke de gameplay is leuk maar verhaal is toch flinterdun
Is gewoon een ok game IMO 7,5 gemiddeld of zo, heeft zen positieve kanten en ze mindere kanten, waarvan story zeker bij de mindere is. Ik heb zelf geen flauw idee wat er nu aan de hand was en waarom na dat ik het spel uitspeelde, maar ik ga niet liegen ik volgde het ook al lang niet meer want het was idd Zzzzz. Maar de gameplay vind ik dan wel goed en de boss fights waren wel leuk, mobs dan wel weer zeer repetitief... dusja overal een goeie, maar geen mindblowing ervaring.
 
Ik moet me toch sleuren door deze game...

Snap de hype wel niet.

Oke de gameplay is leuk maar verhaal is toch flinterdun
idem hier, ik vind vooral de besturing irritant
platformen is een hel, vechten tegen meerdere mobs ook (je kan geen combo doen of er zitten er al 3 in je rug).
zal gewoon nog de main missies doen en gedaan denk ik ...
 
't Verhaal is idd lang niet van het niveau NieR: Automata (waardoor de game toch sterk beïnvloed is).
Maar het heeft me toch genoeg engaged gehouden. Ik heb me er nooit moeten doorsleuren alleszins.
Ben nu met plezier een NG+ aan 't doen, da's in mijn geval toch niet veel games gegeven.
 
@Bunkerbudy wist me te vertellen dat ik serieus onder leveld ben.
ben wat aant grinden voor skill points (bij de volgende boss heb ik weer miserie)
 
@Bunkerbudy wist me te vertellen dat ik serieus onder leveld ben.
ben wat aant grinden voor skill points (bij de volgende boss heb ik weer miserie)
Beetje een combinatie van alles. Paar healing, Health en Beta upgrades mislopen waardoor ge niet veel hitpoints hebt, maar dus ook snel door uw beta energie zijt en beperkt kunt healen. Gooi daar dan nog eens bij dat je niks van resources meer hebt om kogels, granades en revives te kopen. En fights voelen in eens een pak uitdagender aan inderdaad, niet onmogelijk zeker niet, maar gewoon lastigere dan dat het zou moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan