Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Niet elke 18-jarige is talentvol he. Misschien ken je deze speler, maar zijn statistieken zijn toch behoorlijk pover bij een middenmoter in de Franse 2de klasse.
Bij 18 jarigen moet je mss wel wat verder kijken dan pure statistieken. Gekomen via de scouting. Dus heel benieuwd wat die op lange termijn kan brengen.

Bon, al bij al tevreden met deze transferperiode en de profielen die gehaald zijn. Maar we hadden ook net zo goed een Vanzeir kunnen halen, een profiel waar ik dan weer niet op zat te wachten.

Dreyer laten gaan dan weer een ferme pluim voor Renard. ;)

Bij 18 jarigen moet je mss wel wat verder kijken dan pure statistieken. Gekomen via de scouting. Dus heel benieuwd wat die op lange termijn kan brengen.

Bon, al bij al tevreden met deze transferperiode en de profielen die gehaald zijn. Maar we hadden ook net zo goed een Vanzeir kunnen halen, een profiel waar ik dan weer niet op zat te wachten.

Dreyer laten gaan dan weer een ferme pluim voor Renard. ;)
Mja, ik wil wel verder kijken, maar is er iemand die deze speler ooit een minuut heeft zien spelen? Dan kun je toch niet anders dan op de statistieken afgaan? Want wat is die zijn profiel dan?

Ik weet nu niet hoe geweldig de scouting van Anderlecht werkt voor de duidelijkheid.

Mja, ik wil wel verder kijken, maar is er iemand die deze speler ooit een minuut heeft zien spelen? Dan kun je toch niet anders dan op de statistieken afgaan? Want wat is die zijn profiel dan?

Ik weet nu niet hoe geweldig de scouting van Anderlecht werkt voor de duidelijkheid.
Ik hebt het dan ook ni echt specifiek over DEZE speler maar over heel de mercato ( wintermercato is al ni gemakkelijk en haalt jonge spelers met allee ik zal het potentieel noemen ..)

Onze scouts mag ik hopen. ;)

Een Lukas Nmecha kwam hier ook aan zonder statistieken hè. En neen, ik ga hier geen Nmecha van maken, maar wil maar zeggen dat statistieken bij jonge spelers vaak weinig zeggen.

Wordt uitkijken naar zijn eerste minuten (bij de futures?) voor we hier veel zinnigs over gaan kunnen zeggen. En dan nog, met een 18 jarige mag men van mij nog wat geduld hebben.

Ik lees.hier niets van Lapage die weg is. Toch een bizarre zet? Of was die dan toch niet zo getalenteerd?
Einde contract juni. Dus ofwel nu nog geld krijgen of in de zomer niets. Wilde niet bijtekenen wegens te weinig kansen in het A team. Ik vind persoonlijk die zijn handelingssnelheid vrij traag. Benieuwd of die bij Westerlo iets kan doen.

Ik lees.hier niets van Lapage die weg is. Toch een bizarre zet? Of was die dan toch niet zo getalenteerd?
Sowieso maar een b talent, die wel stappen heeft gezet. Want een paar jaar geleden vond ik die echt zwak. Maar zag daar geen toekomstig basismateriaal in voor de a ploeg. Er lopen wel spelers met meer potentieel rond bij de Futures.

Westerlo hopelijk goeie stap voor hem.

Laatst bewerkt:
Porto Alegre is evenver van de kust als Blankenberge van Brussel. Toch niet iets dat je als prof elke dag of elke week zomaar eventjes overbrugt.
Als ik een website zie 'de 7 beste stranden van Porto Alegre', dan ga ik ervan uit dat dat aan de zee ligt ;p

Terug
Bovenaan