Zonder versterking zekerOk maar CL is end of story hé: kans om door te gaan tegen Atalanta is mss 3%?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zonder versterking zekerOk maar CL is end of story hé: kans om door te gaan tegen Atalanta is mss 3%?
Bij 18 jarigen moet je mss wel wat verder kijken dan pure statistieken. Gekomen via de scouting. Dus heel benieuwd wat die op lange termijn kan brengen.Niet elke 18-jarige is talentvol he. Misschien ken je deze speler, maar zijn statistieken zijn toch behoorlijk pover bij een middenmoter in de Franse 2de klasse.
Mja, ik wil wel verder kijken, maar is er iemand die deze speler ooit een minuut heeft zien spelen? Dan kun je toch niet anders dan op de statistieken afgaan? Want wat is die zijn profiel dan?Bij 18 jarigen moet je mss wel wat verder kijken dan pure statistieken. Gekomen via de scouting. Dus heel benieuwd wat die op lange termijn kan brengen.
Bon, al bij al tevreden met deze transferperiode en de profielen die gehaald zijn. Maar we hadden ook net zo goed een Vanzeir kunnen halen, een profiel waar ik dan weer niet op zat te wachten.
Dreyer laten gaan dan weer een ferme pluim voor Renard.![]()
Ofc , daarom sprak ik met 2 woorden heNiet elke 18-jarige is talentvol he. Misschien ken je deze speler, maar zijn statistieken zijn toch behoorlijk pover bij een middenmoter in de Franse 2de klasse.
Ik hebt het dan ook ni echt specifiek over DEZE speler maar over heel de mercato ( wintermercato is al ni gemakkelijk en haalt jonge spelers met allee ik zal het potentieel noemen ..)Mja, ik wil wel verder kijken, maar is er iemand die deze speler ooit een minuut heeft zien spelen? Dan kun je toch niet anders dan op de statistieken afgaan? Want wat is die zijn profiel dan?
Ik weet nu niet hoe geweldig de scouting van Anderlecht werkt voor de duidelijkheid.
Onze scouts mag ik hopen.Mja, ik wil wel verder kijken, maar is er iemand die deze speler ooit een minuut heeft zien spelen? Dan kun je toch niet anders dan op de statistieken afgaan? Want wat is die zijn profiel dan?
Einde contract juni. Dus ofwel nu nog geld krijgen of in de zomer niets. Wilde niet bijtekenen wegens te weinig kansen in het A team. Ik vind persoonlijk die zijn handelingssnelheid vrij traag. Benieuwd of die bij Westerlo iets kan doen.Ik lees.hier niets van Lapage die weg is. Toch een bizarre zet? Of was die dan toch niet zo getalenteerd?
Sowieso maar een b talent, die wel stappen heeft gezet. Want een paar jaar geleden vond ik die echt zwak. Maar zag daar geen toekomstig basismateriaal in voor de a ploeg. Er lopen wel spelers met meer potentieel rond bij de Futures.Ik lees.hier niets van Lapage die weg is. Toch een bizarre zet? Of was die dan toch niet zo getalenteerd?
Nee, maar merci hè Peter (Verbeke).Van Diawara zijn we ook vanaf, contract ontbonden
Hoe die ooit 21M heeft gekost in Italie valt toch niet te begrijpen.Van Diawara zijn we ook vanaf, contract ontbonden
KVK heeft evenveel kans als jullieAls jullie dan toch allebei de handdoek gooien, kan het nog wel een leuke titelstrijd worden tussen de rest.
Wel zware blessure gehad. Was daarna nooit meer die speler van ervoor. En daardoor haalbaar voor Anderlecht.Hoe die ooit 21M heeft gekost in Italie valt toch niet te begrijpen.
Zon, zee & strandSnap toch echt geen fluit wat Amuzu daar nu in Brazilië wil gaan zoeken...
Zon, zee & strand![]()
Als ik een website zie 'de 7 beste stranden van Porto Alegre', dan ga ik ervan uit dat dat aan de zee ligt ;pPorto Alegre is evenver van de kust als Blankenberge van Brussel. Toch niet iets dat je als prof elke dag of elke week zomaar eventjes overbrugt.
Loon wordt verdubbeld.1 a 2 jaar daar en die is binnen, zijn kinderen binnen, kleinkinderen binnenSnap toch echt geen fluit wat Amuzu daar nu in Brazilië wil gaan zoeken...
En lijkt mij nu wel een leuk avontuur als voetballer.Loon wordt verdubbeld.1 a 2 jaar daar en die is binnen, zijn kinderen binnen, kleinkinderen binnen