Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Atypical op Netflix, over een autistische tiener die op zoek is naar een beetje zelfstandigheid. Verrassend entertainend, leuk tussendoortje. Seizoen 1 net uitgekeken.
 
Sopranos aan het herbekijken, zit momenteel aan het einde van seizoen 4 en blijft toch echt wel geweldig.
 
Industry van HBO is hier precies nog niet vaak gepasseerd.
Vanavond de laatste 2 afleveringen zien, niet wauw maar zeker niet slecht.
 
Sopranos aan het herbekijken, zit momenteel aan het einde van seizoen 4 en blijft toch echt wel geweldig.
Ik ben toevallig ook net herbegonnen voor de vierde of vijfde keer, liever the sopranos herbekijken dan een netflix-serie moeten doorstaan, jakkes.
 
The Mechanism

Had er nog nooit van gehoord, volgens mij een niet zo bekende Braziliaanse serie die terug te vinden is op Netflix. Geeft een, deels waarheidsgetrouwe, inkijk in de corruptie binnen de overheid en openbare aanbestedingen. Interessant topic en een meer dan degelijke serie.
 
1e seizoen van Schitt's Creek, 't is een sitcom dus de verwachtingen lagen niet heel hoog maar 't heeft z'n grappige momenten :)
 
Ook met Schitt's Creek begonnen. Het is een beetje Flodder in reverse met een wereldvreemde rijke familie die bij een stel marginalen moet gaan wonen...maar het werkt goed dankzij Eugene Levy en Katherine O'hara. De vader uit American Pie en moeder uit Home Alone doen dat goed.

Harley Quinn
Vergeet Margot Robbie, Kaley Cuoco zet de beste versie van Harley neer die je kan wensen. Wat meteen opvalt is het brute geweld en de vele f-bombs die Penny van de Big Bang constant uitspuwt. Onder dat oppervlak zit echter een verrassend sterk verhaal over een psychotisch meisje die breekt met een toxische relatie en vervolgens haar eigen weg probeert te vinden. Dat en veel onweerstaanbaar grappige momenten. Lang geleden dat ik nog zo luid gelachen heb met een tv show.
 
Ook begonnen met Schitt's Creek. Bijna door S1. Absoluut leuk voor tussendoor en het wordt alleen maar beter heb ik al een paar keer gehoord. Eugene Levy en Catherine O'Hara zijn idd een schitterend duo. Wel nooit echt een fan geweest van Chris Elliott, maar wel een logische casting.


Eindelijk ook eens begonnen met de madam aan De Dag. Direct 3 afleveringen gekeken en meteen geboeid. Dan hoop je alleen dat het einde niet teleur gaat stellen natuurlijk... In ieder geval knap in beeld gebracht en een paar schitterende acteurs bij elkaar gebracht.

Ook wel geweldig dat de bank tot 'FidesBank' is gedoopt, net zoals hun zelf opgerichte bank in Basta 😂
 
Marvelous Miss Maisel

Why have I been sleeping on this? Zit halfweg het tweede seizoen ondertussen. Extreem grappig, prachtige sets en kleding, uitstekende cinematografie... Eén van de betere series van deze tijd voor mij.
 
Why women kill :


Hele toffe serie. Jammer dat er nog maar één seizoen van is. Veel gelachen, soms spannend en een goeie finale. Top!

Vond ik ook ECHT goed! Alleen die verhaallijn in de huidige tijd stond me iets minder aan. Chance dat ik tenminste naar Alexandra Daddario kon kijken :D
Ben benieuwd wat ze gaan doen in S02. Tis een anthology serie dus een vervolgt komt er sowieso niet. Maar gaan ze American Horror Story stijl door dezelfde acteurs in een andere rol te stoppen of gaat het meer True Detective zijn met telkens andere acteurs.

Beter dan het eerste seizoen. Ook weer niets echt hoogstaands ofzo maar kijkt wel aangenaam weg.

Tijd geleden eens aan begonnen en ik geraakt zelfs niet voorbij de eerste ep. Chaotisch acteerwerk en een serie dat duidelijk te veel exposition wil doen op te korte tijd. Khad nochtans hoge verwachtingen...

Eindelijk ook eens begonnen met de madam aan De Dag. Direct 3 afleveringen gekeken en meteen geboeid. Dan hoop je alleen dat het einde niet teleur gaat stellen natuurlijk... In ieder geval knap in beeld gebracht en een paar schitterende acteurs bij elkaar gebracht.

Waar kunt ge dat kijken? Kwil dat al even zien...
 
Ik kijk zeer weinig (lees: amper) TV. We hebben hier wel netflix thuis, maar da's toch vooral voor MrsFingers, en is toch ook maar triestigen boel qua aanbod... Gisteren maar eens begonnen aan Brooklyn 99, 20 minuten behapbare eenvoudige humor, 't gaat me wel af.
 
The Witcher uitgekeken. Zeer vermakelijke serie. Ik heb niets van de boeken gelezen of iets van de games gespeeld, dus ben zeer benieuwd hoe het verhaal zal verder gaan :)

En onlangs begonnen aan Cobra Kai, waarom heb ik dit niet eerder gedaan? :love:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Op aanraden Exit beginnen kijken op Vrtnu.
Best goed. Ik herkende ook meteen Jarl Varg uit Norsemen. Grappig om die in een 'normale' rol te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Terug
Bovenaan