Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Los van enkele slechte acteerprestaties en paar frustrerende acties zijn er ook wel heel fijne, goeie afleveringen bij. Mensen die direct antwoorden wensen kunnen best wegblijven. Ik vind Lost nog steeds one of the all time great, dus ik ben wel biased als het op mysterie series aankomt.

Reacher 3 keek weer vlot weg maar het eerste seizoen was toch het beste. Ook leuk om the dutch giant is aan het werk te zien als bad guy maar acteren kan hij wel echt niet.

The White Lotus duidelijk het seizoen te veel. Daar zit nu eens echt niets meer in.

Reacher 3 keek weer vlot weg maar het eerste seizoen was toch het beste. Ook leuk om the dutch giant is aan het werk te zien als bad guy maar acteren kan hij wel echt niet.

The White Lotus duidelijk het seizoen te veel. Daar zit nu eens echt niets meer in.
Richters speelt hier nu wel een zeer karikaturale rol in, maar ik denk ook niet dat er in hem een groot acteur (pun intended) verscholen zit. De rest van zijn acteercarrière zal wel gelijkaardige rollen opleveren. Wel een sympathieke kerel, als je zijn YT-kanaal volgt.

Persoonlijk vind ik van wel. Voor mij heeft het heel veel Lost vibes met een vleugje horror.
De acteerprestaties vind ik nog redelijk meevallen van de meesten, er zijn andere series die ik gezien heb waar ik er mij veel erger kon aan storen.
Vind het ook wel een meer dan degelijke serie. En idd, de acteerprestaties vallen toch mee? Heb nu bij geen enkele acteur of actrice het gevoel dat ie er niets van bakt.

Terug
Bovenaan