Aflevering 7: La storia della Talpa. Wie gaat door naar de finale?

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    105
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1714918964587.png


In de trailer voor deze laatste aflevering maken ze ons warm voor een spel tussen 2 groepen. Poppenkast kijken zonder ondertitels en 2 anderen die een influencer-vlogger spelletje gaan spelen. Dat verhaaltje La storia della Talpa vind ik al terug op de goegels, dus daar kan je makkelijk mogelijk nuttige voorkennis op doen.

De tweede proef uit de trailer is iets met een pinokkio die ons waarschijnlijk ook weer op het verkeerde been gaat proberen te zetten. Deze spelletjes zijn er dit jaar weer vaker bij en maken het imho toch weer pittiger. We zijn benieuwd!

1714919021842.png


Vanaf de eerste aflevering viel mijn oog op Stépahnie en Michaël. Want ik vond M. er bij veel foute beslissingen tussen zitten en S. vond ik rare dingen zeggen en doen. Er schiet er nog 1 van die twee over dus voor mij is het duidelijk...
MAAR
Senne loopt duidelijk het meeste in het zicht. Dus hij is voor een meerderheid van BG duidelijk de mol. Is het een geslaagde mol omdat hij zoveel doet mislukken? Of strooien ze ons alsnog wat zand in de ogen en blijkt de mol dan Bernard (Sisyfusproef) of toch Charlotte (byebye Lynn) te zijn???

1714918543905.png
 

Bijlagen

  • 1714918830791.png
    1714918830791.png
    1,2 MB · Weergaven: 10
Hoewel ik meer en meer overtuigd ben dat Senne de mol is, toch maar op Michael gestemd omdat ik al zolang op hem zat.

Ik hoop dat 1 van die 2 eruit vliegt zodat ik tunnelvisie kan kweken op de ander, al denk ik dat het Charlotte zal zijn die ons zal verlaten vanavond.
 
Toeme toch ik haat het gelijk te hebben, Lolo er toch uit. :( Ook na deze aflevering twijfel ik nog steeds tussen Michael en Senne. Ne week tijd om na te denken.

Vind het wel zalig met welke absurditeiten ze in De Mol kunnen optrommelen en ermee wegkomen. Ik geloofde dat echt niet van Senne en Bernard hun verhalen. Zeker geen slecht seizoen, peins dat ik deze graag nog eens zal herbekijken over enkele jaren.
 
Ben in de wedstrijdpoll dan maar voor Michaël gegaan.

Het feit dat hij als enige niets deed en dus veel tijd had om ‘eventueel’ uitgebreid met de productie te kunnen overleggen vond ik verdacht.
 
Zaken die opvielen:

Senne die de stoel pakt bij het stappen was op het eerste zicht slim maar achteraf een ramp.
Senne en Bernard die letterlijk elke verkeerde flow hebben genomen.
Bernard die 118 zegt inplaats van 116. Mol actie of test?
Michael die de pop ophangt terwijl Charlotte ze moest gebruiken.
Michael die de mol pop speelt. Ze kondigen hem zo aan.
 
Laatst bewerkt:
En nog steeds weet slechts een kleine verlichte minderheid day bernard de mol. Is. Let nu echt zo weinig volk op bij het kijken van dit zondagavondprogramma?!?!?!?!

Ha, dit heeft mijn zondag toch de nodige highlight gegeven. Pieterjan die het hosanna komt preken als de ware nostradamus :ROFLMAO:
 
Bernard en Senne lijken elkaar wel te vertrouwen bij die trappen. Ze zijn daar allebei perfect alleen om het verkeerd te doen zonder dat het opvalt.

Dus dan denk ik Michael, hoe lomp die ook is.
 
Terug
Bovenaan