Play4 Blind gekocht 2024

dan speelt uw dochter in een donker hol, en zit ge voor uw TV te klagen dat de zon erop zit.
Die speelkamer had geen direct zonlicht. Het was een kamer naast de eetkamer waar er wel ramen zaten. Ik zou daar mijn tv en zetel zetten. De donkere kamer lijkt me ideaal als rommelhoekje voor het speelgoed van de kinderen. Ik zou daar een schuifdeur zetten die je kan dichttrekken wanneer er bezoek is.
 
Ik volg het niet zo maar had het net op staan.
Dat koppel dat echt ontevreden was omdat ze 2 badkamers hadden en dat niet hadden gevraagd?? En hun huis veel te groot vinden (in de negatieve zin)?? 🤢🤢🤢
En niet eens weten dat het afgewerkte beton is .. te fuk..
 
Amai, gezellig om als gebuur in dat geblèr van die geiten te zitten.
 
@StruikGewas Volgens het "format" moet het eerste bezoek een tegenvaller zijn, een moment van "dit wilden we helemaal niet".

Die nieuwbouw was quasi in orde, dus het was lastiger om het (letterlijk) af te breken. Dan moesten ze maar zeuren om een te grote badkamer of zelfs 2 badkamers. Klagen over de tuin was een gemiste kans maar mss had het team de negatievere reactie daarop geknipt en enkel "groot genoeg" over gehouden.
 
Amai, gezellig om als gebuur in dat geblèr van die geiten te zitten.
Mijn buren hebben ook geiten, en je hebt daar eigenlijk geen enkele last van. Dat maakt nooit langdurig geluid en sowieso nooit 's nachts.
 
Mijn buren hebben ook geiten, en je hebt daar eigenlijk geen enkele last van. Dat maakt nooit langdurig geluid en sowieso nooit 's nachts.
Onze buren hadden vroeger geiten en die begonnen vanaf 6u smorgens al te mekkeren. Dat was echt de hell. Mijn ouders waren zo blij toen de buren na een paar jaren hun geiten weg deden.


Amai, gezellig om als gebuur in dat geblèr van die geiten te zitten.
Ook gezellig om in uw tuin enkel een lelijke oude grote groene hangaar van uw gebuur te zien.
 
@StruikGewas Volgens het "format" moet het eerste bezoek een tegenvaller zijn, een moment van "dit wilden we helemaal niet".

Die nieuwbouw was quasi in orde, dus het was lastiger om het (letterlijk) af te breken. Dan moesten ze maar zeuren om een te grote badkamer of zelfs 2 badkamers. Klagen over de tuin was een gemiste kans maar mss had het team de negatievere reactie daarop geknipt en enkel "groot genoeg" over gehouden.
In verband met die badkamer, heb ik iets gemist of was die 'master badkamer' enkel te bereiken via de/een slaapkamer?
En de kleinere badkamer/douchekamer was wel verbonden met de gang? Ik vind het raar dat zo'n grote badkamer (waar blijkbaar haar pony ook kan douchen :crazy:) alleen maar via een slaapkamer toegankelijk zou zijn.

Ik sluit niet uit dat ik inderdaad niet goed gekeken heb :biglaugh:
 
Ook gezellig om in uw tuin enkel een lelijke oude grote groene hangaar van uw gebuur te zien.
Inderdaad. Verschrikkelijk.
Dat zou voor velen een echte afknapper zijn maar werd met geen woord over gesproken.
Eventueel boven plaatsen langs de kant kan helpen.
 
Ik lag plat toen Jani er fijntjes op wees dat gepolierd beton met naden en plinten wel degelijk een definitieve vloer is. En een te groot huis, dat zou op termijn nog wel eens kunnen tegenvallen: geen zolder, kelder of zelfs berging de naam waardig zien passeren.
 
Ik volg het niet zo maar had het net op staan.
Dat koppel dat echt ontevreden was omdat ze 2 badkamers hadden en dat niet hadden gevraagd?? En hun huis veel te groot vinden (in de negatieve zin)?? 🤢🤢🤢
En niet eens weten dat het afgewerkte beton is .. te fuk..

Ik denk dat het op dat moment gewoon aan het binnensijpelen was dat ze 100.000 EUR van hun budget in hun zakken hadden kunnen houden :)
 
In verband met die badkamer, heb ik iets gemist of was die 'master badkamer' enkel te bereiken via de/een slaapkamer?
En de kleinere badkamer/douchekamer was wel verbonden met de gang? Ik vind het raar dat zo'n grote badkamer (waar blijkbaar haar pony ook kan douchen :crazy:) alleen maar via een slaapkamer toegankelijk zou zijn.

Ik sluit niet uit dat ik inderdaad niet goed gekeken heb :biglaugh:

Dat komt wel meer voor, mijn ouders hebben ook twee badkamers en de “master” badkamer is via een schuifdeur te bereiken via hun slaapkamer.


Ik ergerde mij echt aan die kerel die het te groot vond, volgens mij heeft die een enorm laag zelfbeeld en heeft hij gewoon schrik van al dan niet jaloerse reacties van familie en vrienden
 
Ze hadden zo'n groot huis simpelweg niet gevraagd. Ze hadden initieel extra budget voorzien om in de Pinte een huis te vinden dat aan al hun eisen voldeed, maar uiteindelijk hebben ze in een andere gemeente te veel geld uitgegeven voor een huis dat voor hun te groot is.

Ik snap dat je graag wat extra geld bijeen wilt schrapen als dat betekent dat alle eisen afgevinkt kunnen worden, maar nu ze toch naar een andere gemeente moesten kijken hadden ze dat extra budget beter terug ingetrokken.
 
Ik lag plat toen Jani er fijntjes op wees dat gepolierd beton met naden en plinten wel degelijk een definitieve vloer is. En een te groot huis, dat zou op termijn nog wel eens kunnen tegenvallen: geen zolder, kelder of zelfs berging de naam waardig zien passeren.
En met die strepen bedoelde ze wss de uitzetvoegen?
Er is ook een garage dat niet getoond werd he
Ze hadden zo'n groot huis simpelweg niet gevraagd. Ze hadden initieel extra budget voorzien om in de Pinte een huis te vinden dat aan al hun eisen voldeed, maar uiteindelijk hebben ze in een andere gemeente te veel geld uitgegeven voor een huis dat voor hun te groot is.

Ik snap dat je graag wat extra geld bijeen wilt schrapen als dat betekent dat alle eisen afgevinkt kunnen worden, maar nu ze toch naar een andere gemeente moesten kijken hadden ze dat extra budget beter terug ingetrokken.
Maar door de gemeentefusie blijft het de pinte, geniaal :D
 
Die hangaar ernaast en de speciale gevel lijkt me de reden waarom die aankoopprijs mogelijk was. Imo zag het er al beter uit enkel en alleen door die poort te vervangen.

Wel een welgemeende middelvinger naar goplay om die beesten daar te zetten. Je geeft geen dieren cadeau, zelfs al wilt ons Heike er. Laat dit vreemde duo eerst maar es kijken hoe een eigendom samen bevalt. Dat ze zelf dan maar dieren aanschaffen.
 
Gans die keuken er uit gooien om een exacte kopie te plaatsen met andere fronten :rofl:

Ik vond vooral die staanlamp die uitstrekte tot boven de eettafel(denk ik) lachen. Wtf zeg. Wie tekent zo'n ruimte uit zonder ruim voldoende mogelijkheden voor verlichtingspunten?

Ze moeten zich letterlijk bukken om onder die staanlamp door te lopen. Daar ga je je elke dag aan ergeren, en nog geen klein beetje ook.
 
Christophe die de moodboard saai vindt en dan met zo'n saai interieur afkomt :rofl:

Heb ook gevoel dat hij liever zijn smaak wil doortrekken dan te luisteren naar hen..
 
Christophe die de moodboard saai vindt en dan met zo'n saai interieur afkomt :rofl:

Heb ook gevoel dat hij liever zijn smaak wil doortrekken dan te luisteren naar hen..
Vreselijk irritant en arrogant mannetje is dat... Tegen die madam uit Leuven zei hij " ik zal mij er proberen aan te houden" toen zij antwoordde welke kleuren hij nog mocht gebruiken behalve wit.
 
staanlamp.jpg


Hier trouwens (voor wie het niet direct meer voor ogen had) nog eens de staanlamp die voor alle verlichting van de eettafel moet dienen.

Ik krijg weer een totaal WTAF moment nu ik het terugzie.
 
Terug
Bovenaan