Giro d'italia 2024

Wie eindigt 2de in het eindklassement ?

  • Thomas G

    Stemmen: 14 29,8%
  • Tiberi

    Stemmen: 1 2,1%
  • Bardet

    Stemmen: 4 8,5%
  • Caruso

    Stemmen: 1 2,1%
  • O'Connor

    Stemmen: 2 4,3%
  • D.F. Martinez

    Stemmen: 8 17,0%
  • Uijtdebroeks

    Stemmen: 8 17,0%
  • Arensman

    Stemmen: 1 2,1%
  • Quintana

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lipowitz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toch Pogačar

    Stemmen: 6 12,8%
  • Toch iemand anders (wie dan...)

    Stemmen: 2 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    47
Voor we Uijtdebroeks op het podium zien (en het wit), toch maar eens zien of hij er in slaagt wat betere tijdritten af te werken. In de Tirreno verloor hij in de tijdrit van 10km maar liefst 53" op Tiberi. Vrijdag 40km TT, Tiberi kan er al voorbij zijn...
En wie eindigde er uiteindelijk het hoogst toen?
Vorig jaar in de Vuelta verloor Cian iets minder dan een minuut op 25km.
In het slechtste geval wordt dat twee min. binnenkort (+ een klim op het einde, daar verliest die amper tijd op Tiberi) en raad eens wie er op twee min. staat van Cian.
 
Die broek van Pogacar man, da's echt niet ok :laugh:


Specialleke van de Giro organisatie dus. Jammer Italianen zijn toch bekend om hun mode om dan met zo'n afschuwelijk ding af te komen. We gaan er dus aan moeten wennen. Al zou hij blijkbaar vandaag met zwarte broek rondrijden.
 
Girmay ligt er weer bij...

Ik krijg Giro 2023 vibes hier. Zal niet de laatste val zijn met deze finale ook.

Zou me niet verbazen als Pogacar ergens uitvalt. Dan Thomas nog en Uijtdebroeks wint de Giro!
 
Girmay ligt er weer bij...

Ik krijg Giro 2023 vibes hier. Zal niet de laatste val zijn met deze finale ook.

Zou me niet verbazen als Pogacar ergens uitvalt. Dan Thomas nog en Uijtdebroeks wint de Giro!
En een 2e keer op de grond. Die jongen en nattigheid, het zal nooit iets worden.
 
Peloton is echt in stukken en brokken. Oconnor sowieso op afstand, Merlier zit vooraan.

En een 2e keer op de grond. Die jongen en nattigheid, het zal nooit iets worden.

Het begint inderdaad zeer problematisch te worden. Valt echt te veel.
Veel geld in de vuilbak voor Intermarché op deze manier.
 
Reed gisteren nochtans een goeie uitslag zou je denken er komt nog wat, is het alweer gedaan. Na zijn doorbraak blijft het toch moeilijk om weer successen te boeken.
 
Ganna beetje dom dat hij in het begin in de aanval ging als hij dit nu doet/kan. Dikke kans wel dat het hem lukt.
 
Ik denk oprecht dat Milan de nieuwe Kittel wordt, maar met betere heuvelcapaciteiten. Die zijn power is echt insane. Philipsen en co mogen blij zijn dat ze bij Trek nog Pedersen hebben die de Tour wilt doen.
 
Ik denk oprecht dat Milan de nieuwe Kittel wordt, maar met betere heuvelcapaciteiten. Die zijn power is echt insane. Philipsen en co mogen blij zijn dat ze bij Trek nog Pedersen hebben die de Tour wilt doen.
Gisteren 1450w gemiddelde over 19sec, Merlier haalde net geen 1200w.
 
Ik denk oprecht dat Milan de nieuwe Kittel wordt, maar met betere heuvelcapaciteiten. Die zijn power is echt insane. Philipsen en co mogen blij zijn dat ze bij Trek nog Pedersen hebben die de Tour wilt doen.

Het is een beest, zit samen met Ganna in de achtervolgings ploeg. Heeft in Tirreno ook een sprint gereden van ver op kop proberen zelf een gat dicht te rijden dan toch een ploegmaat die kwam helpen om het dan nog gewoon af te maken tegen oa Philipsen.
 
Haha wtf. Ja, dat zijn dan echt Kittel waardes hé :laugh:
Weegt ook wel 10kg meer dan Merlier.
En heeft een betere fiets voor de pure sprint.

Maar het is vooral zot hoe goed die kerel heuvels kan verteren met zijn gewicht, zeker als je dan nog zo een sprint hebt. Zijn puntenverdeling op PCS liegt er niet om,
 
Weegt ook wel 10kg meer dan Merlier.
En heeft een betere fiets voor de pure sprint.

Maar het is vooral zot hoe goed die kerel heuvels kan verteren met zijn gewicht, zeker als je dan nog zo een sprint hebt. Zijn puntenverdeling op PCS liegt er niet om,
1450W is 1450W, op welke fiets je zit veranderd niks aan die waarde. :unsure:
 
1450W is 1450W, op welke fiets je zit veranderd niks aan die waarde. :unsure:
Nee dat uiteraard niet :p
Het gaat om het feit dat 1450w op een snellere fiets ook resulteert in meer versnelling en eindsnelheid.
In een sprint zou ik liever op de madone zitten om eerlijk te zijn :p
 
Terug
Bovenaan