"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Bwa, ik zag onlangs een deftig exemplaar voor 8k€ staan?
Lijkt me ook een model dat gewoon heel simpel te restaureren is?
Zijn wel degelijk duur geworden hoor. Een kameraad van mij doet niks anders dan oude Citroëns restaureren en die zei me ook dat de mehari’s de laatste jaren enorm gewild en in prijs gestegen zijn.
 
Die is van hier in de buurt. Heeft een collectie die wat aan nijntje doet denken. (TOOxxxx)
TOOWILD
TOOSPACY (BMW X7)
TOOxxxx (weet niet meer wat, op een mini john cooper works)
TOOxxxx (weet niet meer wat, bmw M8)
Ik ben een week of 2 geleden voorbij zijn oprit gefietst, ze stonden daar allemaal op een rijtje. Kdacht wel dat den TOOWILD op de mini hing.
 
Fisker Ocean, op zich geen uitzonderlijke auto maar de eerste keer dat ik die zie voor zover ik weet; de Karma wel al eerder.

En kort ervoor ook een Byd, ik vermoed de Seal. Ook de eerste keer.
 
De Atto en oudere modellen ben ik wel al tegengekomen, voor de Seal was dat de eerste keer. Ziet er echt wel goed uit, zeker voor een auto van die prijs.
Ahja oké, had inderdaad gelezen alsof je het merk nog nooit gezien had. Maar de Tang, Han en Atto zijn redelijk populair inderdaad.

De Seal 1x gezien tot nu toe, ik vind dat eigenlijk wel een onderschatte auto. Kan zich imo zo meten met een i4.
 
Ik vind die BYD Seal ook echt wel knap. En binnen is die naar het schijnt ook best goed afgewerkt, zeker geen Tesla kaler dan kaal plastiek festival.

Mocht ik in de markt zijn voor een mid-range EV ik zou die sterk overwegen.
 
Hier zelf vorige week bestelling geplaatst voor een BYD Seal AWD (bedrijfswagen). Levering zou wel pas zijn als mijn huidig leasingcontract afloopt, dus februari 2025.
Een aantal weken geleden gaan testrijden en ik was direct verkocht. Als ge mij een paar jaar geleden had verteld dat mijn volgende bedrijfswagen er een zou zijn met 530 pk, ik had u zot verklaard, but here we are.
 
Ik was op dat Antwerp Classic Car Event is gepasseerd dit weekend. Stonden ook wat Chinese wagens, not bad.

Wat ik wel echt EXTREEM cool vond was die Ineos Grenadier. Wat een vette brute bak is dat zeg. Vond em al cool op foto, al is gespot al rijdend maar nu ook is van dichtbij bekeken. Lijkt me vette kar om als 'offroad toy' te hebben. Dikke snorkel erop en door de modder gaan ploeteren :coolbrows:
 
Hier zelf vorige week bestelling geplaatst voor een BYD Seal AWD (bedrijfswagen). Levering zou wel pas zijn als mijn huidig leasingcontract afloopt, dus februari 2025.
Een aantal weken geleden gaan testrijden en ik was direct verkocht. Als ge mij een paar jaar geleden had verteld dat mijn volgende bedrijfswagen er een zou zijn met 530 pk, ik had u zot verklaard, but here we are.

Ik ben alvast benieuwd naar je ervaringen wanneer je er een paar maanden mee rond rijdt!

Toen ik mijn i4 bestelde, stond BYD nog niet op de lijst van toegelaten merken dus niet eens een testrit mee gedaan, maar het lijkt me wel interessant dat te volgen voor de volgende, binnen een paar jaar.
 
Ik was op dat Antwerp Classic Car Event is gepasseerd dit weekend. Stonden ook wat Chinese wagens, not bad.

Wat ik wel echt EXTREEM cool vond was die Ineos Grenadier. Wat een vette brute bak is dat zeg. Vond em al cool op foto, al is gespot al rijdend maar nu ook is van dichtbij bekeken. Lijkt me vette kar om als 'offroad toy' te hebben. Dikke snorkel erop en door de modder gaan ploeteren :coolbrows:
Die Grenadier is TOP. Echt al enorm veel videos van bekeken. Ook heel cool hoe ze al schakelaars etc voorbereid hebben moest je een lightbar ofzo willen installeren. + Je hebt die BMW aandrijflijn wat mooi meegenomen is.
 
Daarnet een tegenligger zien rijden met tekst op de voorruit. 🤨

4 rijen tekst op de ooghoogte van de bestuurder. Even een WTF-moment.
 
Een Yaris GR, met een chauffeur achter het stuur die denkt dat verkeersregels niet voor hem gelden ( over het fietspad een wagen inhalen die zelf al een inhaalmanoeuvre aan 't uitvoeren is)
 
Terug
Bovenaan