"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Vandaag ook een Britse Lotus gezien op de E17 richting Frankrijk. Was er iets te doen rond Lotus misschien?
Ypres Lotus Day: Morgenvroeg op alle wegen richting Ieper vele Lotussen te spotten. 145 wagens verzamelen dit jaar niet op de Grote Markt maar op de Esplanade tussen 8:00 en 10:00
 
Ik was op dat Antwerp Classic Car Event is gepasseerd dit weekend. Stonden ook wat Chinese wagens, not bad.

Wat ik wel echt EXTREEM cool vond was die Ineos Grenadier. Wat een vette brute bak is dat zeg. Vond em al cool op foto, al is gespot al rijdend maar nu ook is van dichtbij bekeken. Lijkt me vette kar om als 'offroad toy' te hebben. Dikke snorkel erop en door de modder gaan ploeteren :coolbrows:
GOTMUD?!
 
Bij het uitstappen :
Op een ford transit hing er een batman logootje op de achterkant, ik loop er langs en zie dit :ROFLMAO:

Maar gezien de gele remklauwen kan dit zomaar batman himself zijn... Hij was wel incognito vandaag, geen gepersonaliseerde plak :(
20240510_093838.jpg
 
Van de ouders(familie) van een klasgenootje van ons dochter...

Auto'tje met een vanafprijs van 380k...

1000010793.jpg


Let op de nrplaat, dit is auto nummer 11 van die familie. Hebben ook nog een Maserati Quattroporte, AMG G-Wagon, Mercedes S-klasse AMG, Lamborghini, enkele Porsches,...
 
Kzou aanraden nog geld te besteden aan parkeerlessen. Hoe ambetant staat die
Het verbaast me dat die geen 2 parkeerplaatsen inneemt. :p Maar bij zo’n dingen kan je maar deftig oordelen als je de situatie weet op het moment dat ze gingen parkeren. Mogelijks stond er iemand heel asociaal op de plaats waar de bestelwagen stond.
 
Kzou aanraden nog geld te besteden aan parkeerlessen. Hoe ambetant staat die
Op de linkse lijn parkeren is eigenlijk de juiste manier.
Als iedereen dit zou toepassen staat elke auto even ver van elkaar en kan bestuurder en passagier telkens deftig uitstappen.
 
Op de linkse lijn parkeren is eigenlijk de juiste manier.
Als iedereen dit zou toepassen staat elke auto even ver van elkaar en kan bestuurder en passagier telkens deftig uitstappen.
Klopt niet, als de eerste parkeerplaats tegen een haag staat, kunnen die niet uitstappen. Of als er 1 bredere wagen tussen komt.
 
Klopt niet, als de eerste parkeerplaats tegen een haag staat, kunnen die niet uitstappen. Of als er 1 bredere wagen tussen komt.
Passagier laten uitstappen en achterwaarts inrijden.
Die bredere wagen heb je ook bij de klassieke opstelling.
 
Passagier laten uitstappen en achterwaarts inrijden.
Die bredere wagen heb je ook bij de klassieke opstelling.
Maar dat geldt voor elke auto in de rij ;).
De oplossing is om om de beurt voor en achteruit te parkeren, en de passagiersdeuren vlak naast elkaar te zetten (en die eerst te laten uitstappen). Maar dan moet iedereen zich daar aan blijven houden.
 
Terug
Bovenaan