Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vrees er ook voor.De RvS had toch die nieuwe parkeerverordering geschrapt? Is daar dan intussen al een definitieve (en nu positieve) uitspraak over? Indien niet, dan vliegt die omgevingsvergunning na de klachten van de buurtbewoners toch opnieuw de vuilbak in?
Daar zouden ze aanpassingen aan gedaan hebben.De RvS had toch die nieuwe parkeerverordering geschrapt? Is daar dan intussen al een definitieve (en nu positieve) uitspraak over? Indien niet, dan vliegt die omgevingsvergunning na de klachten van de buurtbewoners toch opnieuw de vuilbak in?
Dan nog is er daarover op dit moment voor zover ik begrijp geen toestemming van de RvS. Dat maakt het toekennen van de omgevingsvergunning op dit moment niets waard.Daar zouden ze aanpassingen aan gedaan hebben.
Kijk, daar staat het dus ook, dat die parkeerverordering allicht toch zal geschrapt worden door de RvS. Dan moeten ze die opnieuw aanpassen, dit keer met wel de juiste procedures te volgen.https://sporza.be/nl/2024/06/04/buu...-we-zijn-geen-foie-gras-ganzen~1717522517617/
Wat een zure maatschappij zijn wij zeg. Ongelofelijk.
Zure maatschappij is overdreven ja, maar die eerste vent vind ik toch echt gewoon een zure vent eerste klas.Kijk, daar staat het dus ook, dat die parkeerverbod allicht toch zal geschrapt worden door de RvS. Dan moeten ze die opnieuw aanpassen, dit keer met wel de juiste procedures te volgen.
Ik zou dat buurtprotest nu toch niet als symbool van een verzuurde maatschappij zien hoor. Ik zou ook procederen tegen die plannen als naaste buur.
Dit is puur een politieke keuze geweest vlak voor de verkiezingen om extra stemmen te behalen. Het resultaat is nog steeds hetzelfde. Ik hoop ook dat ze snel mogen bouwen, zou alleen maar goed zijn voor elke ploeg als ze hier eindelijk de infrastructuur gaan veranderen. En dan niet alleen in BruggeDan nog is er daarover op dit moment voor zover ik begrijp geen toestemming van de RvS. Dat maakt het toekennen van de omgevingsvergunning op dit moment niets waard.
![]()
Buurtbewoners starten opnieuw procedures op tegen nieuw stadion Club Brugge | sporza
Over 3 weken trapt landskampioen Club Brugge de competitie weer op gang, maar dat zal nog lang niet in een gloednieuw stadion zijn. De bouw loopt wellicht alweer vertraging op. De buurtbewoners blijven protesteren.sporza.be
Het zal nog niet voor direct zijn vrees ik.
Dat was enkel ten gelde als er concerten zouden zijn. Maar dat is duidelijk gezegd dat dit niet gaat gebeuren. Ze zullen altijd wel iets vinden om over te muggenziftenWat is juist het probleem met die randparkings? Kan iemand dat eens simpel samenvatten?
Wat is juist het probleem met die randparkings? Kan iemand dat eens simpel samenvatten?
Dus die mensen hebben liever dat er elke week auto's door hun wijk rijden, met het bijhorend verkeersinfarct, dan dat er voetgangers passeren? Speciaal...Overlast van supporters die van de randparking wandelen door hun wijken naar het stadion in plaats van een pendelbus te nemen.
Dus volgens de protesteerders moeten de parkings echt aan het stadion zijn zodat supporters niet door de wijken wandelen.
Dus die mensen hebben liever dat er elke week auto's door hun wijk rijden, met het bijhorend verkeersinfarct, dan dat er voetgangers passeren? Speciaal...
Die voetgangers passeren er nu toch ook al? Het zouden er dan gewoon meer zijn wat in se eigenlijk niet zoveel verschil maakt.Dus die mensen hebben liever dat er elke week auto's door hun wijk rijden, met het bijhorend verkeersinfarct, dan dat er voetgangers passeren? Speciaal...