Dat alle Vorstenaren vooral niet voor Groen Ecolo stemmen deze zondag 🤲🙏

EDIT: ook fantastisch die begeleidende foto. Da's echt fantastische natuur die Bemptsite 😂

Laatst bewerkt:

EDIT: ook fantastisch die begeleidende foto. Da's echt fantastische natuur die Bemptsite 😂
We hebben het hier nu over grote projecten die worden tegengewerkt, maar het begint zelfs al op lokaal niveau. Onze zeer kleine club, met weliswaar zeer veel jeugdleden vecht al jaren voor een uitbreiding van de zone waar wij velden/gebouwen mogen neerplanten en kunstgrasvelden, maar zelfs op dat niveau wordt dat in België gewoon enorm tegengewerkt.

Kheb een nonkel die in vorst woont (niet dat ik contact heb met die mens), maar zover ik die mens ken hoef je niet meteen schrik te hebben dat die op ecolo zal stemmen...

Nu los van het feit dat ik snap dat jullie willen uitkijken naar iets nieuws, zou ik het wel enorm jammer vinden als het "dudenpark" verdwijnt. 1 van mijn favoriete stadions in België.

Kheb een nonkel die in vorst woont (niet dat ik contact heb met die mens), maar zover ik die mens ken hoef je niet meteen schrik te hebben dat die op ecolo zal stemmen...

Nu los van het feit dat ik snap dat jullie willen uitkijken naar iets nieuws, zou ik het wel enorm jammer vinden als het "dudenpark" verdwijnt. 1 van mijn favoriete stadions in België.
Die oude stadions zijn de plezantste, maar het houdt in dit geval Union wel tegen om verder te groeien natuurlijk.

We hebben het hier nu over grote projecten die worden tegengewerkt, maar het begint zelfs al op lokaal niveau. Onze zeer kleine club, met weliswaar zeer veel jeugdleden vecht al jaren voor een uitbreiding van de zone waar wij velden/gebouwen mogen neerplanten en kunstgrasvelden, maar zelfs op dat niveau wordt dat in België gewoon enorm tegengewerkt.
Dat hangt toch wel gemeente per gemeente af. Ik ken gemeenten genoeg waar koning voetbal op handen wordt gedragen en er genoeg (te veel) subsidieerd wordt in nieuwe velden en co.

Dat hangt toch wel gemeente per gemeente af. Ik ken gemeenten genoeg waar koning voetbal op handen wordt gedragen en er genoeg (te veel) subsidieerd wordt in nieuwe velden en co.
Dat is toch net het probleem, dat dat volledig van de meewerking van je gemeente afhangt.
Dat je elke vorm van sport moet stimuleren, daar ben ik volledig mee akkoord.

Kzou de Unionfans juist vooral bij die partij plaatsen

Wij ook, maar zoals eerder gezegd... waar wij staan, de hoofdtribune die je op tv altijd ziet, is de infrastructuur is gewoonweg onbestaande.
Een lokale scoutsfuif heeft betere infrastructuur als ons.

En één keer als VIP geweest, en da's ook totaal geen VIP ervaring :D
Allemaal plezant en gezellig natuurlijk, maar eigenlijk kan dit gewoon niet in 2024. En eigenlijk in 2004 ook al niet lol.
Kzou de Unionfans juist vooral bij die partij plaatsen
Haha, sommige zeker wel. Antifascist/antisexiste vlaggen zie je zeker wel.
Maar MR is zeker ook goed vertegenwoordigd. Enkel extreem rechts zoals bij den Antwerp en bij Brugge bij mijn weten niet.

Die oude stadions zijn de plezantste, maar het houdt in dit geval Union wel tegen om verder te groeien natuurlijk.
Het onze is ook oud, elk jaar moet de stad brugge 500.000€ investeren om ons dak regen vrij te houden.
En versterken waar het dak op ligt.
Bij ons is het ook niet veilig meer, overal zie je scheuren en beton rot , vocht in de muren.
Deftige wc's hebben we ook niet.

Er zal een tijd komen dat we Europese wedstrijden niet in Jan breydel mogen afwerken.

Ecolo verloren, maar gaan nu toch de coalitie in met de PS &...

de PTB :LOL:o_O

Soit, nu dat Audi Vorst gaat sluiten is er toch wel wat extra plaats en kunnen ze wel wat werkgelegenheid + nieuwe tax inkomsten gebruiken.

Top nieuws! Hopelijk effectief binnen 30 dagen beginnen. Tegen de andere 2 nieuwe tribunes waren er ook geen bezwaren uit de buurt.
Idd eindelikk verlossend nieuws. T3 zou enkel bezoekers worden maar wel maar +-1/3de van de tribune, de gebruikelijke 5% van totaalcapaciteit van 21.000. op zich zal het stadion een 24.000-25.000 zijn maar mag dus niet allemaal gebruikt worden in eerste instantie. Alleszins zeer tevreden met de nieuwe T2 al blijf ik wel gewoon zitten op T4.

1739896390697.jpeg

Als ik het zo lees toch veel tijd verloren om uiteindelijk op deze oplossing uit te komen, daardoor ook waarschijnlijk niet klaar voor de nieuwe competitie

Als ik het zo lees toch veel tijd verloren om uiteindelijk op deze oplossing uit te komen, daardoor ook waarschijnlijk niet klaar voor de nieuwe competitie
Dat ligt natuurlijk ook een groot stuk aan het stadsbestuur. Maar toch:

Strakke timing​

Antwerp wil de nieuwe tribune graag zo snel mogelijk in gebruik nemen. De start van het nieuwe seizoen lijkt te krap, maar toch hoopt de club de werkzaamheden ergens in het begin van het seizoen af te ronden.
Dat lijkt haalbaar, aangezien de hoofdtribune enkele jaren geleden in een recordtempo van ongeveer zes maanden werd gebouwd. De nieuwe tribune zal minder complex zijn, wat de timing ten goede komt.
Zonder beroep kunnen de werken alvast volgende maand starten.

Terug
Bovenaan