De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

  • Diesel

    Stemmen: 51 17,4%
  • Benzine

    Stemmen: 33 11,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

    Stemmen: 98 33,4%
  • Elektrisch (EV)

    Stemmen: 111 37,9%

  • Totaal aantal stemmers
    293
Bestaat er eigenlijk een soort EV-database voor hybrides? Het huidig aanbod van EV’s staat mij eigenlijk echt niet aan. Weinig auto’s die ik mooi vind. Ik denk dat ik me gewoon nog een hybride zoek voor een paar jaar.
 
Een vraagje rond het laden van je ev, als je tijdelijk inwoont bij iemand.

Mijn ev komt binnenkort aan.
Momenteel wonen wij in bij iemand (omdat we aan het verbouwen zijn).
Er komt een laadpaal als de verbouwingen rond zijn, dus dat is allemaal in orde.
Maar komend half jaar is dit dus niet het geval.

Hoe kan ik het regelen dat de stroom die ik met een granny charger bij het gezin waar we inwonen verbruik kan laten terugbetalen?
 
Dus gewoon een "metertje" tussen de stekker van de granny charger en het stopcontact steken?
En een werkgever gaat daar mee akkoord?
Ah waarschijnlijk niet. Ik dacht dat het enkel was voor het gezin waar je nu woonde terug te betalen was 😅.

Om eerlijk te zijn moet je meestal niet thuis opladen. Laadt gewoon elke keer op als je op stap bent. Lukt ook meestal aardig, wij hadden de eerste maanden geen laadpaal en is toch ook gelukt.
 
Ah waarschijnlijk niet. Ik dacht dat het enkel was voor het gezin waar je nu woonde terug te betalen was 😅.

Om eerlijk te zijn moet je meestal niet thuis opladen. Laadt gewoon elke keer op als je op stap bent. Lukt ook meestal aardig, wij hadden de eerste maanden geen laadpaal en is toch ook gelukt.
Ja ik vrees dat mijn werkgever geen natte vingerwerk gaat terugbetalen 😛

Het "probleem" is dat ik 90km naar kantoor moet rijden (enkele rit) en we geen laadpalen heb en op kantoor.
 
Ja ik vrees dat mijn werkgever geen natte vingerwerk gaat terugbetalen 😛

Het "probleem" is dat ik 90km naar kantoor moet rijden (enkele rit) en we geen laadpalen heb en op kantoor.
Shelly of HomeWizard meter inderdaad. Maar je werkgever moet akkoord gaan dat jij dan daarvoor een onkostennota binnen brengt natuurlijk. Zal voor hem nog altijd goedkoper zijn als dat jij publiek gaat laden voor 6 maand.
 
Terug
Bovenaan