De grote (flits)boetes thread

Ik heb er ooit 3 op een kwartier gehad van een mobiele flitser. 2x vooraan, 1x achterkant dus het kan wel maar ik zou idd verwachten dat je die dan tegelijk krijgt.
Een collega heeft zo eens 2 boetes binnen de minuut van elkaar in de bus gekregen.

Omdat er een beslissingsmoment tussen zat -namelijk minstens één kruispunt en dat mag dus ook een zandweggetje zijn of een nieuw snelheidsbord- heeft hij op zijn kin mogen kloppen en beide boetes mogen betalen. :frown:
 
Allé en we stapelen op dit jaar zeg, denk dat ik de 1000 euro al nader pff :p Een mens zou nog beginnen overal correct te rijden.

Testrit met tesla, 78 (72 na correctie) in zone 50 op industrieterrein : 135 euro

Ik ben daar heen en terug gereden telkens redelijk hard, was het enige rechte stuk waar ik eens gas gaf.
Zouden die langs voor en langs achter flitsen zo een mobiele flitser?

Is gebeurd 15/05 en deze boete is 05/06 verzonden al, als ik 2x geflitst was zouden dei wel alle 2 al in de bus zitten zeker?


Chance dat het regende of was mss weer mijn rijbewijs kwijt lol

Waze?
 
Iemand zei me dat persoonlijke nummerplaten niet registreren in trajectcontrole? Kan dat?

Dat zou me helpen binnenkort 🤣
 
Dat was vroeger het geval maar is dit ondertussen niet bijgesteld?
Idd. Ik herinner mij ook zoiets, dat je sinds het begin van die persoonlijke nummerplaten een jaar lang ofzo safe zat vooraleer de software er op voorzien zou zijn.
Maar dat is intussen al bijna 10j geleden zeker?
 
Ja was allemaal op bekende routes zonder gps.
Ga me denk ik een coyote abo'ke pakke
Ik heb Flitsmeister op mijne gsm staan, start vanzelf op als hij met de wagen verbindt, en zet zich ook terug uit wanneer je uit de wagen bent.
Mijne gsm verbindt altijd automatisch via Android Auto met de wagen, dus of ik nu navigatie gebruik of niet, dien flitsmeister is altijd actief op de achtergrond en geeft de waarschuwingen.
Gebruik als ik navigatie nodig heb altijd Google maps trouwens, heeft ook geen effect op flitsmeister op de achtergrond, blijft zen ding doen.
Ik vind da Coyote gedoe weggegooid geld!
Ook voordeel van Flitsmeister is dat ge nogal veel kunt instellen, zodat ge echt alleen waarschuwingen krijgt die je wil!
 
Laatst bewerkt:
De enige manier om erachter te komen is idd om het uit te testen met een niet te hoge snelheid (om de evt. boete wat mals te houden). De overheid moet je niet vertrouwen. Die roept ook al een tijdje dat alle flitspalen en alle trajectcontroles werken en iedereen die te snel rijdt beboet zal worden, maar telkens komt weer uit dat ze met technische problemen of onderbemanning kampen en dat al voor zoveel jaren.

Ga er dus wel niet vanuit dat je niet beboet kan worden wanneer je dit bij 1 TC getest hebt en je geen boete kreeg, want voor hetzelfde geld stond die net uit. :p
 
Het was al terug een eind geleden, blijkbaar 2 weken geleden toch nog eens geflitst aan gecorrigeerd 71 waar je 70 mag.
Gewoon vervelend omdat dat tijdens een inhaalmaneuver van 1 of andere slak was, anders rijd ik daar 73 op de teller op cruise control (<70 werkelijke snelheid)
 
Ik op Leuvensestraat Aarschot in zone 30,gecorrigeerd 31...weer 53 euro.
In Aarschot hebben ze het erg zitten, 2 maal gepasseerd en 2 maal 53 eur boete gehad.
Vorige keer was in een post hier ook te lezen op de Ter Heidelaan.
 
Ik op Leuvensestraat Aarschot in zone 30,gecorrigeerd 31...weer 53 euro.
In Aarschot hebben ze het erg zitten, 2 maal gepasseerd en 2 maal 53 eur boete gehad.
Vorige keer was in een post hier ook te lezen op de Ter Heidelaan.
1687716267377.png
 
Terug
Bovenaan