Het grote BeyondGaming Dating topic

Laat het een paar dagen.

Ze kan bezig zijn met iets anders, al gaan slapen zijn, ... Niet iedereen kijkt constant op haar/zijn GSM, of heeft notificaties aan staan. Ze kan ook een goed antwoord zoeken en daar haar tijd voor willen nemen.
Ze heeft net geantwoord met “we kunnen afspreken 😊, ik vond het leuk om elkaar te zien.” Yesssssss!!!!!!! Ik heb direct voorgesteld om volgende week af te spreken en gevraagd wanneer ze beschikbaar is. Wat een mooie dag vandaag!

Ze zei ook “je vriendin laat je wel lang wachten he”. Ik ben eigenlijk wel een knappe gast en ik merk het als ik in het openbaar kom. Maar dat is em net, ik kom niet vaak in het openbaar dus mis de aandacht die ik normaal gezien zou krijgen. Als ik eventjes op café ga en dan direct iemand met me flirt, dat geeft me wel terug m’n zelfzekerheid die ik de laatste tijd had verloren.
 
Hij heeft er wel niet bijgezegd of t een knappe was of niet...
Het was wel een knappe blonde, dus als m’n date zou weigeren, zou dat een dubbele verlies geweest zijn. Maar ik ben een man met principes en eerlijk tegenover m’n date. Ik kon evengoed ‘t nummer van die meid vragen voordat ik wegging, maar heb dat niet gedaan. Ik ben te eerlijk/lief denk ik.
 
ik zou graag verder met jou willen afspreken en elkaar van dichterbij leren kennen, ik vind het leuk om tijd door te brengen met u… uiteraard als jij het ook wilt”. Al 30 minuten geen antwoord gekregen, dus heb haar daarnet een 2e bericht gestuurd met “ben je goed thuisgekomen?”. Nog steeds geen antwoord. Dus tja… ik weet niet wat ik er van moet denken, ik kan niet goed inschatten hoe de date is gegaan. Als ze niet verder zou willen afspreken en er niets in ziet, zou ik dat wel jammer vinden… het is nu spannend afwachten wat ze gaat antwoorden.
Heb ik dan iets fout gedaan?
Ja.

De tweede vraag had het eerste bericht moeten zijn: 'Hopelijk goed thuisgeraakt? Je was super aangenaam gezelschap insert smiley'

Jij stuurt een bericht dat begint met 'ik' en pas helemaal top het einde gaat het over haar maar dan nog met compleet overbodige info ('uiteraard als jij het ook wilt').
 
Al 30 minuten geen antwoord gekregen, dus heb haar daarnet een 2e bericht gestuurd met “ben je goed thuisgekomen?”. Nog steeds geen antwoord. Dus tja… ik weet niet wat ik er van moet denken, ik kan niet goed inschatten hoe de date is gegaan. Als ze niet verder zou willen afspreken en er niets in ziet, zou ik dat wel jammer vinden… het is nu spannend afwachten wat ze gaat antwoorden.
* zucht *
30 minuten is niks
 
* zucht *
30 minuten is niks
Ik vind dat ze bij uw dates een stroomstoot apparaat moeten inplanten dat elke 5 minuten afgaat zolang ze het niet hebben gelezen, en dat ook elke 5 min straffer wordt...

Spannend zal het zijn, al is het dan gewoon stroomspanning aan 240 volt...

@Spiderman
Serieus man, lighten up, versmachten noemt dat, is het niet nu dan is het later...

Maar soit, hierop antwoorden is gelijk tegen de bierkaai vechten, 5 posts later maakt ge toch dezelfde fouten opnieuw...

Dat of we zitten hier met ne mega troll, die ons allemaal bij ons pietje heeft...

Ik vermoed dus optie 2
 
Ik vind dat ze bij uw dates een stroomstoot apparaat moeten inplanten dat elke 5 minuten afgaat zolang ze het niet hebben gelezen, en dat ook elke 5 min straffer wordt...

Spannend zal het zijn, al is het dan gewoon stroomspanning aan 240 volt...
Bij mijn dates of die van Spiderman? :unsure:

Dat of we zitten hier met ne mega troll, die ons allemaal bij ons pietje heeft...

Ik vermoed dus optie 2
Of een schizofrene BG'er die zijn alter ego raad zit te geven zonder dat ie het van zichzelf door heeft.
 
@Spiderman Zijn uw " " echt letterlijk zo geschreven? Zoals " We kunnen afspreken", is dat woord voor woord? Het kan aan mij liggen maar soms komen die berichtjes van en naar u zo eigenaardig over. Dit geheel terzijde, fijn dat er nog een date komt! GENIET ER GEWOON VAN :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ja.

De tweede vraag had het eerste bericht moeten zijn: 'Hopelijk goed thuisgeraakt? Je was super aangenaam gezelschap insert smiley'

Jij stuurt een bericht dat begint met 'ik' en pas helemaal top het einde gaat het over haar maar dan nog met compleet overbodige info ('uiteraard als jij het ook wilt').
Ik denk dat ik te enthousiast/gefocust ben geweest op het feit dat er een 2e date zal zijn, vandaar… Maar je hebt gelijk, achteraf dacht ik hetzelfde. Ik zou eerst gevraagd moeten hebben of ze goed is thuisgekomen.

En, wanneer is ze dan beschikbaar?

Volgende week vrijdag 😊

@Spiderman Zijn uw " " echt letterlijk zo geschreven? Zoals " We kunnen afspreken", is dat woord voor woord? Het kan aan mij liggen maar soms komen die berichtjes van en naar u zo eigenaardig over. Dit geheel terzijde, fijn dat er nog een date komt! GENIET ER GEWOON VAN
Grotendeels wel, van wat ik herinner. De verwoording is geen copy paste maar ik noteer in grote lijnen wat er werd gezegd. En bedankt! De eerste date was al zittend/etend, maar ik ben van plan om tijdens de volgende een leuke activiteit te organiseren. Een escape room, bowling, of iets dergelijks.
 
Ik zit nu te denken… het zou misschien kunnen dat die 1e meid die ik tegenkwam in de café een “ingehuurde” persoon was waarmee zij wou aftoetsen hoe oprecht ik was met haar? Dus als ik zou staan flirten met die 1e (die ze misschien kent en die een rol speelt), dan zou ze misschien nadien niet verder willen daten met mij. Het lijkt ver gezocht maar vrouwen zijn capabel om dat soort zaken te doen. Vanwaar weet ik dat allemaal? Van m’n ex, die vertelde me verhalen van hoe haar vriendinnen soms mannen die ze daten “testen”. Het gebeurt soms ook via sociale media. Vrouwen kunnen soms gevaarlijk zijn.😅

Had je niet gezegd dat het allemaal puur vriendschappelijk was?
Ik denk dat de grens tussen vriendin en potentiële partner onduidelijk is geworden.
 
Terug
Bovenaan